//
کدخبر: ۱۵۹۶۹۴ //

معرفی فیلم های جشنواره فجر/گریه های بی امان مهناز افشار در «قسم»

چهار سال پس از ساخت کمدی «گینس»، محسن تنابنده پاییز امسال دومین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین برد.

معرفی فیلم های جشنواره فجر/گریه های بی امان مهناز افشار در «قسم»
به گزارش فرتاک نیوز،

 چهار سال پس از ساخت کمدی «گینس»، محسن تنابنده پاییز امسال دومین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین برد. در این فیلم مهناز افشار سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و چند چهره جدید ایفای نقش می کنند. فیلمبرداری این فیلم در شهر گرگان و شاهرود انجام شد.

محسن تنابنده که پیش از این «گینس» را کارگردانی کرده است، برای فیلم جدیدش با جلیل شعبانی به عنوان تهیه کننده همکاری می‌کند.

قسم

نکات حاشیه ای

مهم ترین نکته حاشیه ای فیلم «قسم» به سرمایه گذار آن باز می گردد. پس از اعلام بازیگران این فیلم خبری درسانه ها منتشر شد که از سرمایه گذاری سازمان اوج در فیلم محسن تنابنده خبر می داد. مدیران سازمان اوج در واکنش به این خبر تصمیم گرفتند سکوت کنند و سرمایه گذاری در «قسم» را نه تایید کردند و نه تکذیب. البته در این میان رسانه های اصولگرا هم بیکار ننشستند و از سازمان «اوج» به دلیل سرمایه گذاری در فیلم «قسم» که مهناز افشار نقش اصلی آن را ایفا می کند، انتقاد کردند. حال باید منتظر اکران «قسم» در جشنواره فجر ماند و دید چه نامی در تیتراژ این فیلم به عنوان سرمایه گذار ذکر خواهد شد.

نکات جذاب

با توجه به اطلاعات مختصری که از «قسم» منتشر شده می توان گفت که دومین فیلم محسن تنابنده برخلاف «گینس» و «پایتخت» یک درام تلخ است و ساخت چنین فیلمی توسط تنابنده یکی از نکاتی است که می تواند تماشای فیلم «قسم» را برای مخاطبان جذاب کند. بازی مهناز افشار در این فیلم که از جمله بازیگران زن پرکار در جشنواره فجر به حساب می آید دیگر نکته جذاب این فیلم است و شنیده می شود افشار نقشی متفاوت و سخت را در فیلم بازی کرده است.

شانس جایزه

با توجه راه یابی «قسم» به بخش سودای سیمرغ، این فیلم برای کسب جایزه از جمله سیمرغ های بازیگری، کارگردانی، تا سایر بخش های فنی شانس دارد، اما پیش بینی می شود که مهناز افشار برای بازی در این فیلم از مدعیان اصلی کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگری باشد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

مدیر تولید: حسن مصطفوی ، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی ، تدوین: خشایار موحدیان ، موسیقی: یحیی سپهری شکیب ، مدیرصدابرداری:مهدی ابراهیم زاده ، صداگذار: حسین ابوالصدق ،عکاس: صبا سیاه پوش.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان