//
کدخبر: ۱۴۴۷۳۳ //

سالار عقیلی در سرپل ذهاب کنسرت برگزار کرد

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی همزمان با سالروز زلزله استان کرمانشاه همراه با گروه موسیقی «راز و نیاز» در منطقه سرپل ذهاب کنسرتی را برگزار کرد.

سالار عقیلی در سرپل ذهاب کنسرت برگزار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی همزمان با سالروز زلزله استان کرمانشاه همراه با گروه موسیقی «راز و نیاز» در منطقه سرپل ذهاب کنسرتی را برگزار کرد. در این کنسرت رایگان مردم سر پل ذهاب، شنونده قطعاتی همچون «وطنم ای شکوه پابرجا»، «حانیه»، «کلنل»، «خون غزل»، «خوشه چین»، «ایران» و «وطن» بودند.

سالار عقیلی درباره اجرای این کنسرت گفت: ما در گروه «راز و نیاز» به عشق مردم کرمانشاه به ویژه مردم داغدیده سر پل ذهاب به آن دیار رفتیم و از شادی آنها شاد شدیم و می توان گفت دیدن خوشحالی این مردم دل آدم را خوش می کند.

وی افزود: داغی که بر دل آنها مانده حاصل فاجعه بزرگی بود که فراموش کردنش برای هیچ کدام از ما ایرانی ها ممکن نیست. من و هنرمندان گروه «راز و  نیاز» خواستیم کاری کنیم تا شاید برای لحظه هایی حال هموطنانمان خوبتر شود. همه ما ایرانیان با هم خواهر و برادریم و زمانی که به هم احتیاج داریم باید کنار هم باشیم. برای من این یک وظیفه بود. امیدوارم سر پل ذهاب و مناطق زلزله زده را بهتر از قبل بسازیم و شادی و نشاط را در چهره مردمش ببینیم. شادی آنها باعث شادی همه ماست.

علیرضا دریایی، سهراب برهمندی، داوود منادی، سحاب تربتی، روزبه زرعی و حریر شریعت زاده اعضای گروه موسیقی «راز و نیاز» در این کنسرت بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان