//
کدخبر: ۱۴۳۹۰۳ //

آغاز بکار نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه

آغاز بکار  نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با حضور غیاثی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس مهرداد سالاری معاونت عمرانی استانداری، دکتر گودرزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، حجت‌الاسلام قبادی مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و تعداد مدیران، فرهیختگان، نویسندگان، شاعران  و 500 ناشران سراسر کشور از امروز 20 آبان سال‌جاری آغاز بکار کرد.

_DSC03

حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بیش از 100 هزار عنوان کتاب در موضوع‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه شده است.

او به استقبال مردم استان کرمانشاه از دوره‌های پیشین نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: به لحاظ استقبال و فروش، نمایشگاه‌های کتاب کرمانشاه همواره جزو نمایشگاه‌های برتر بوده که مورد توجه ناشرین نیز قرار دارد.

_DSC0025

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تدارک برنامه‌های جنبی در طول زمان برپایی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه با توجه به مصادف شدن سالگرد زلزله بزرگ کرمانشاه، ویژه برنامه‌ای را به همین مناسبت خواهیم داشت.

جعفری همچنین از برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کرمانشاه همزمان با نمایشگاه کتاب خبر داد و  در ادامه به وضعیت چاپ کتاب در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 140 عنوان کتاب در استان کرمانشاه چاپ شده که ارزش ریالی آن بیش از 16 میلیارد ریال است.

_DSC0012

او به پروژه‌های عمرانی فرهنگی هنری استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هفت پروژه مهم در استان کرمانشاه داریم که با متوسط پیشرفت 85 درصد در حال ساخت هستند و با تکمیل آنها ظرف دو سال آینده سرانه فضای فرهنگی هنری استان 15 سانتی‌متر بالاتر از متوسط کشور خواهد شد.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان