//
کدخبر: ۱۴۱۶۴ //
کمپینی در ستایش"بخشش"

هنرمندان و ورزشکاران به کارزار "#من_میبخشم" پیوستند + تصاویر

همایش ملی صبر به تازگی کمپینی را راه اندازی کرده است که سعی در فرهنگ سازی و ترویج صبر و گذشت، صلح و بخشایش دارد. بسیاری از چهره های مطرح کشور با این کمپین همراه شدند.

هنرمندان و ورزشکاران به کارزار "#من_میبخشم" پیوستند + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین همایش ملی صبر برای تقدیر از بانیان "صلح، بخشایش و رضایت" 24 اسفند با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و با حضور مسئولان بلند پایه جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

این همایش در شبکه های اجتماعی با هشتگ «#من_میبخشم» تلاش کرده از تمام ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی در ترویج صبر، گذشت و بخشش استفاده کند. فعالیت های «ستاد ملی صبر» مبتنی بر مشارکت های داوطلبانه اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی نخبگان، خیران، معتمدان رسانه ها و افراد موثق در کنار نهادهای مسئول است.

این کمپین با این پیام دست به دست میچرخد:

«فقط یک لحظه بیشتر صبر کنیم

تو شلوغی روزهای آخر سال، لابلای بدو بدوهای کار و خرید و ترافیک، یادمون نره که بیشتر صبر کنیم، بیشتر مهربان باشیم و بیشتر از هم بگذریم.

با صبر و بخشش به استقبال بهار می رویم»

در همین راستا بسیاری از ورزشکاران، سیاست مداران و هنرمندان عضو این کمپین شدند و در صفحات شخصی خود در شبکه های مجازی مردم را برای این امر ترغیب کنند.

چهره هایی مانند علی پروین، مهرداد میناوند،رضا شاهرودی،مهدی طارمی، مهدی رحتمی، افشین پیروانی، رضاعنایتی، بهاره رهنما، بهزاد فرهانی، بهنوش بختیاری،نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، شهره لرستانی، مجید صالحی و ... به این کمپین پیوستند.

636248376714295127

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان