//
کدخبر: ۱۲۱۳۶ //

پاسخ برانکو به درخواست بخشش رضائیان

این طور که از امارات خبر می رسد رایزنی های اولیه علی اکبر طاهری با برانکو برای بخشش رضاییان جواب نداده و سرمربی کروات پرسپولیس در یک کلام قاطعانه روی موضع خود پافشاری کرده و گفته: "اخراج برای همیشه!"

پاسخ برانکو به درخواست بخشش رضائیان

به گزارش فرتاک نیوز، درگیری رامین رضاییان و علی علیپور در دبی باعث شد برانکو ایوانکوویچ هر دو را از اردو اخراج و دستور بازگشت شان به تهران را صادر کند.

بعد از این اتفاق علیپور با تمکین از دستور برانکو به تهران بازگشت اما رضاییان به بهانه دیدن بازی در ورزشگاه ترجیح داد در امارات بماند و در نهایت هم با دستور دوباره برانکو مجبور به بازگشت شد.

نزدیکان سرمربی کروات می گویند رضاییان به حد کافی برانکو را در این مدت خشمگین کرده و او دیگر جایی در افکار سرمربی ندارد مگر اینکه بار دیگر نفوذ باشگاه تصمیمات را عوض کند.

هر چند این طور که از امارات خبر می رسد رایزنی های اولیه علی اکبر طاهری با برانکو برای بخشش رضاییان جواب نداده و سرمربی کروات پرسپولیس در یک کلام قاطعانه روی موضع خود پافشاری کرده و گفته: "اخراج برای همیشه!"

در مورد علیپور اما اوضاع بهتر است چرا که وی سابقه زیادی در حاشیه سازی نداشته و برخلاف رضاییان هم از دستور برانکو برای بازگشت به تهران اطاعت کرده و به نظر می رسد به زودی با یک عذرخواهی رسمی به تمرینات باز خواهد گشت.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان