//
کدخبر: ۱۳۸۱۰۴ //

اکران خصوصی فیلم سینمایی "شعله ور" در کرمانشاه

اکران خصوصی فیلم سینمایی "شعله ور" در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 فیلم سینمایی شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت‌الله در یکی دیگر از سلسله نشست‌های تخصصی نمایش و تحلیل فیلم، امروز سه‌شنبه یکم آبان 1397 ساعت 12:30 ظهر در سینما آزادی کرمانشاه اکران خصوصی  شد.

 فیلمنامه "شعله‌ور" به طور مشترک توسط هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله به نگارش درآمده است، امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هوشنگ حسینی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه گفت: "شعله‌ور" فیلمی متفاوت در ژانر اجتماعی است که توانست نظر منتقدان و داوران سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را به خود جلب کند.

او افزود: این فیلم در شش رشته کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد و امین حیایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه گفت: فیلم شعله‌ور داستان زندگی فرید را نشان‌ می‌دهد که امین حیایی نقش او را بازی می‌کند.

حسنی ادامه داد: فرید پدری است که تازه از دام اعتیاد رها شده و طلاق هم گرفته و دائما تصور این را دارد که در زندگی به آن چیزی که باید نرسیده و دنیا را مانند نامردی می‌بیند که باید از او بیزار بود.

او افزود: این خلق و خوی خاص فرید کمی تا قسمتی با حسادت و البته لجاجت هم در آمیخته و از او شخصی خشن و بی‌اعصاب ساخته که ویژگی‌های منحصر به فردی هم در این بین دارد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه گفت: ایشان به دلایلی به طور ناگهانی به زاهدان سفر می‌کند و ...

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان