//
کدخبر: ۱۳۸۰۷۶ //
در راستای اجرای مصوبات شورای معاونین نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود؛

دومین دوره مشاوره فردی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی بهارستان

در راستای اجرای مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای معاونین نهاد در شهرستان بهارستان، کارگاه های مشاوره فردی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار می شود.

دومین دوره مشاوره فردی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی بهارستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، دور دوم کارگاه های آموزشی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان با عنوان «کارگاه‌های خودتوانمندسازی و مشاوره برای کاربران کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان» با مشارکت مرکز مشاوره ای خدمات بیدار با مدیریت دکتر گلزاری و با حضور اساتید برجسته حوزه روان شناسی در شش ماه دوم سال جاری به صورت رایگان برگزار می شود.

بر این اساس مشاوره فردی روزهای دوشنبه (۷ آبان، ۱۲ آذر، ۱۰ دی، ۸ بهمن، ۶ اسفند) ساعت ۹ صبح الی ۱۷ با موضوع زوج درمانی، ازدواج و مشکلات اعتیاد و روزهای چهارشنبه (۲۸ آذر، ۲۶ دی، ۲۴ بهمن، ۲۲ اسفند) با عنوان  فرزند پروری و مهارت های ارتباطی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیا شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد.

مجریان این کارگاه پس از انجام و اجرای آزمون های اولیه برای براورد روان شناسانه مخاطبان، در ۱۰ جلسه به بیش از ۲۰۰ نفر از کاربران دارای اولویت، مشاوره داده و در دو مقطع زمانی، کارگاه های مشاوره گروهی نیز برگزار می کنند.

علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در دوره های مشاوره فردی می توانند بر اساس موضوعات و روزهای اعلام شده به کتابخانه عمومی خاتم الانبیا شهرستان بهارستان به نشانی نسیم شهر، میدان هفت تیر، روبروی شهرداری مراجعه کنند.

گفتنی است، دوره اول کارگاه های آموزشی شهرستان به دنبال برگزاری نخستین نشست فوق العاده شورای معاونین نهاد با حضور دبیرکل، مشاور، معاونین و مدیران‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شهرستان بهارستان استان تهران و بررسی چالش های پیش روی این شهرستان در قالب چهار دوره با عنوان های «پیشگیری از طلاق» با حضور محمود گلزاری، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دوره آموزشی «شادی افزایی، غم زدایی» با حضور مهدی ملک محمد و کارگاه آموزشی «مدیریت استرس» در مرداد ماه سال جاری برنامه ریزی و اجرا شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان