//
کدخبر: ۱۳۳۲۱۳ //

عواقب ورود پول های کثیف به سینما از زبان یک تهیه کننده

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره ورود پول های کثیف (پولشویی)به سینما و از آن مهمتر راهکاری برای جلوگیری از آن با توجه به اینکه می توان کاملا تشخیص داد از کجا و به چه نحو وارد می شوند،گفت : ورود پول های کثیف به سینما باعث تولید فیلم های کثیف می شود.

عواقب ورود پول های کثیف به سینما از زبان یک تهیه کننده
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره ورود پول های کثیف (پولشویی)به سینما و از آن مهمتر راهکاری برای جلوگیری از آن با توجه به اینکه می توان کاملا تشخیص داد از کجا و به چه نحو وارد می شوند،گفت : ورود پول های کثیف به سینما باعث تولید فیلم های کثیف می شود البته منظورم این نیست که این فیلم ها به لحاظ سمعی و بصری و جذب مخاطب کثیف باشد بلکه مانند ماشین آخرین مدل است که ظاهری کثیف و چرک دارد و این مسئله روح آدم را آزار می دهد تا جایی که در آن مقطع زمانی ترجیح می دهید ماشین مدل پایین اما با ظاهری تمیز و شیک سوار شوید.

وی افزود : با پول های کثیف هم شاید بتوان کارهای بزرگ با جذب مخاطب بالا تولید کرد اما آثار نامطلوبش را نمی توان از فرهنگ و روح جامعه پاک کرد و قطعا تاثیرات منفی فراوانی دارد.

اصغری ادامه داد : اگر این پول های کثیف وارد حوزه های دیگر جامعه به غیر از سینما شود متولیان آن بخش ها ، رسیدگی و مراقبت بیشتری خواهند کرد.

این تهیه کننده اضافه کرد:متاسفانه عواقب منفی ورود پول های کثیف به سینما به عنوان تریبون و جایگاه مهم فرهنگی گریبانگیرهمه  خواهد شد به خصوص آنهایی که در این میان  مقصر نیستند اما متاسفانه متولیان سینما فقط به خروجی و درآمد نگاه می کنند و به دیگر مسائل کاری ندارند.

اصغری بیان کرد : متولیان سینما و فرهنگ ما باید در این موضوع توجه فراوان و ویژه ای داشته باشند اما انگار در خصوص ورود پول های کثیف همه چیز رها شده و بدتر از آن می بینیم افرادی که با این پول ها ورود پیدا کرده اند,الگو می شوند و چوب به ظاهر خوب کار کردنشان به سر دیگر سینماگران می خورد و هم اینکه راحت تر به فعالیت خود ادامه می دهند.

این تهیه کننده بیان کرد : متاسفانه رسالت فرهنگ و سینما این نبوده وقرار بود اگر پولی از حوزه های دولتی و خصوصی ورود پیدا کند سالم و تمیز باشد.

وی با اشاره به راهکار جلوگیری از ورود پول های کثیف عنوان کرد : راهکار این است که متولیان نظارت دقیقی داشته باشند و مانع حضور این نوع آدم ها شوند شاید این افراد در کوتاه مدت بتوانند موفق باشند اما قطعا در میان مدت و بلند مدت آسیب های فراوان و فراگیری را برای سینما به همراه دارند.

این تهیه کننده گفت : جلوگیری از ورود افرادی با پول های کثیف به سینما به مردم و حتی ما به عنوان همکار ربط پیدا نمی کند ما فقط می توانیم به تذکری که حضوری و یا گاهی در قالب مصاحبه است اکتفا کنیم اما ظاهرا گوش شنوا نیست و انگار قرار است به این سمت برویم.

اصغری بیان کرد : به نظرم اگر متولیان سینما و کلان تر متولیان کشور به این موضوع نپردازند باید منتظر رفتن به سمت و سوی رویکردهای جوامع غربی کثیف باشیم و از همه مهمتر نسل نوجوان و جوان ما آسیب های جدی خواهند دید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان