//
کدخبر: ۱۲۵۹۱۷ //

در جهاددانشگاهی همدان چه می گذرد؟!

یکی از کارکنان جهاددانشگاهی همدان در تماسی با سایت خبری فرتاک نیوز مدعی شد که بدون هیچ دلیل خاصی و به یکباره از کار خود اخراج گردیده است.

در جهاددانشگاهی همدان چه می گذرد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

به کارگیری بی ضابطه نیرو در این نهاد و از آن مهمتر اخراج بی چون و چرای نیرو بدون هیچ توضیح و قرارداد از مهمترین موارد مطرح شده در این تماس بود که در نهایت تصمیم گرفتیم مصاحبه این شهروند عزیز را که به ذکر مشکلات موجود پرداخته منتشر نماییم. این پایگاه خبری این آمادگی را دارد که جوابیه مسئولین جهاددانشگاهی همدان را در مورد ادعاهای مطرح شده در گفتگو منتشر نماید.

«مهناز محمدی» نیروی پاره وقت شاغل در جهاددانشگاهی همدان در گفتگو با سایت خبری فرتاک نیوز گفت: به مدت 10 ماه در این سازمان و در قسمت آموزش های کوتاه مدت مشغول به کار بودم که سه هفته پیش بدون هیچ توضیحی از کار اخراج شدم.

وی با اشاره به اینکه با ماهی نزدیک به 180 ساعت کار مبلغ 488 هزار تومان حقوق می گرفتم ادامه داد: متاسفانه بار اصلی کار در جهاددانشگاهی همدان بر دوش نیروهای پاره وقت است و این در حالیست که این نیروها با حداکثر تحصیلات حقوق ناچیزی دریافت می کنند.

محمدی افزود: نمی دانم چه سِری است که هر مشکلی که به خاطر ضعف مدیریت در این سازمان پیش می آید نهایتاً به اخراج نیروهای پاره وقت که بیشترین زحمت را می کشند منجر می شود. کارکنانی که در همه موارد اشتباهات به گردن آنها انداخته می شود و رئیس و معاون به هیچ وجه خود را مسئول کارهایشان نمی دانند.

وی با تاکید بر اینکه بارها برای توضیح علت اخراج و گرفتن برگه ای مبنی بر اشتغال 10 ماهه در جهاددانشگاهی به دفتر ریاست جهاد مراجعه کردم اظهار کرد: رئیس جهاد بدون توجه به ناراحتی و نگرانی خانواده من از شرایط به وجود آمده، تازه بعد از یک سال از اشتغال در جهاد از مجرد یا متاهل بودن و محل سکونت و زندگی ام سئوال کرد و من را وادار نمود که برای دلیل گرفتن نامه اشتغال قسم بخورم که من از این کار امتناع کردم!

محمدی خاطرنشان کرد: در ابتدا خیال رسانه ای کردن این مساله را نداشتم ولی، عدم پاسخگویی و رفتار تحقیرآمیز رئیس جهاددانشگاهی همدان و بی تفاوتی او به حساسیت خانواده ام، عزمم را برای مصاحبه جزم نمود. اینکه چرا به هیچ نیروی پاره وقتی برگه قرارداد سالانه ارائه نمی شود؟ چرا در مهمترین حوزه های کاری، نیروهای پاره وقت باید مسئولیت معاونین بی مسئولیت را قبول کنند و پاسخگوی مشکلات پیش آمده باشند؟ و اینکه چرا باید قرارداد کاری ما بدون هیچ علت و مقدمه ای در یک لحظه "کان لم یکن" می شود و چرا دست ما به جایی بند نیست؟

محمدی ضمن تاکید بر پیگیری علت اخراج از کار افزود: در همین راستا مکاتباتی را با استانداری همدان، نمایندگان مجلس و جهاد تهران و حراست کل این نهاد انجام داده ام که امیدوارم پاسخ درخوری دریافت نمایم و مشکل بنده پیگیری گردد.

وی در پایان اضافه کرد: روز شنبه مورخه 17 شهریور هم قرار بود جلسه ای با حضور بنده و نماینده جهاددانشگاهی همدان در اداره کار استان برای رسیدگی به شکایت بنده برگزار گردد که این جلسه هم به دلیل عدم حضور نماینده جهاد تشکیل نشد.

به گزارش فرتاک نیوز، متاسفانه در چندین ماه گذشته چند نفر از نیروهای پاره وقت که چند سال در جهاد شاغل بوده اند به دلایل نامعلوم از کار بیکار شده اند. افرادی که چند سال از عمر خود را به امید بهتر شدن وضع در این نهاد سپری کرده اند و حال حاصل این همه صبر چیزی جز بیکاری و بلاتکلیفی نبوده است. این در حالیست که در حال حاضر نیروهای بازنشسته در این نهاد مشغول کار هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان