//
کدخبر: ۱۲۲۸۰۱ //
مدیر مسئول آکادمی موسیقی دانوش:

فستیوال موسیقی آکادمی دانوش بزرگ‌ترین جشنواره تکنوازی کرمانشاه تلقی می‌شود

هنرمندان آکادمی موسیقی دانوش در دومین فستیوال موسیقی دانوش دو شب در تالار وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر اجرا می‌کنند.

فستیوال موسیقی آکادمی دانوش بزرگ‌ترین جشنواره تکنوازی کرمانشاه تلقی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

یونس چراغی مدیر مسئول آکادمی موسیقی دانوش در این باره گفت: گروه‌های مختلف موسیقیایی آکادمی دانوش روزهای پنجشنبه هشتم و جمعه نهم شهریور سال‌جاری اجرا خواهند کرد.

photo_۲۳

او افزود: فستیوال موسیقی آکادمی دانوش بزرگ‌ترین جشنواره تکنوازی کرمانشاه تلقی می‌شود که از روز پنجشنبه به مدت دو شب در چهار سانس کار خود را شروع می‌کند.

مدیر مسئول آکادمی موسیقی دانوش گفت: نوازنده‌ها در دو شب متوالی در ژانرهای موسیقی سنتی، موسیقی محلی، موسیقی کلاسیک، نمایش موزیکال، ارکستر و آنسامبل(گروه‌نوازی) و رسیتال(تکنوازی) سازهای پیانو، ویلن، گیتار، کمانچه، تار، سه‌تار، تنبور و ... اجرا خواهند کرد.

چراغی ادامه داد: پارسال برای کودکان و نوجوان زیر پانزده سال این فستیوال برگزار شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت ولی امسال علاوه بر کودکان و نوجوانان  برای بزرگسالان، و همچنین یک بخش ویژه‌ی نمایش موزیکال (برای نخستین بار در کرمانشاه و غرب کشور) توسط آکادمی دانوش اجرا خواهد شد.

او افزود: کودکان در نمایش موزیکال با آوازخوانی، نوازندگی و بازیگری به اجرای قطعاتی از موسیقی‌های کودکانه می‌پردازند ، که در جای خود بی‌نظیر می‌باشد و مورد استقبال خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیر مسئول آکادمی موسیقی دانوش گفت: هدف از برگزاری این فستیوال‌ها تجربه‌ی سن(اجرای صحنه‌ای) توسط هنرجویان موسیقی است و همچنین  یک کلاس آموزشی برای آنان  محسوب می‌شود که سطح نوازندگی ‌آنان را بالاتر می‌برد.

چراغی ادامه داد: هنرجویان در کنار اساتید خود به نوازندگی می‌پردازند که برای هنرجو و خانواده تاثیرات مثبتی دارد و این کار مشترک به آینده موسیقیایی هنرجویان کمک شایانی خواهد کرد.

او افزود: فستیوال موسیقی دانوش علاوه بر پیشبرد اهداف آموزشی یک سابقه‌ی کاری و خاطره‌ی خوب برای هنرجو در دوران نوازندگی آنان رقم خواهد زد که علاوه بر این که اعتماد به نفس هنرجویان را بالا می‌برد، انگیزه‌ی  آنان برای ادامه‌ی راه دو چندان خواهد کرد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان