//
کدخبر: ۱۲۲۵۳۱ //

گلایه کارگردان «دلدادگان» از زمانبندی پخش سریال

کارگردان سریال «دلدادگان» نسبت به زمان بندی پخش این سریال واکنش نشان داد.

گلایه کارگردان «دلدادگان» از زمانبندی پخش سریال
به گزارش فرتاک نیوز،

 «منوچهر هادی» کارگردان سریال «دلدادگان» ضمن اشاره به سانسورهای این سریال گفت: دلدادگان یا گوشت قربانی؟ ممنون از شبکه سه که این سریال را به عنوان زاپاس پذیرفت که هر وقت برنامه ورزشی نداشت بخش‌هایی از کار ما رو پخش کنه. تهیه کننده با تجربه که شرایط پخش این شبکه رو می‌دونست چرا پذیرفت که در این شبکه و با این بی نظمی پخش شود؟ ایشان که گوش به فرمان شبکه و تابع ایشان هستند قرار بود کار را مهرماه پخش کنند نه در اوج آماده نبودن ما و شتابزده به دستور مدیرانش.

این کارگردان درباره زمانبندی پخش این سریال ادامه داد: نزدیک به دوسال عمر من و همکارانم با بی سلیقگی در زمانبندی پخش به فنا رفت. حالا خبر آمده پنج شنبه و جمعه هم پخش داریم. دمتون گرم تهیه کننده محترم و مدیران تلویزیون از این همه لطف به این سریال. سپاس به خاطر سانسورهای سلیقه‌ای که نقش پارسا و حدیث را نابود کرد. ای کاش سریال ما در شبکه افق یا خبر پخش می‌شد ولی در ساعتی مشخص. عطای این سریال را به لقایش بخشیدم.

 پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است. این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به 15 قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) این سریال که سالهای 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد، بازی کردند.

سریال «دلدادگان» با نام قبلی «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در 60 قسمت تولید شده و هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان