//
کدخبر: ۱۱۶۰۸۶ //

سریال‌های جدید و جذاب تلویزیون از امشب روی آنتن/ساعت پخش

تابستان امسال تلویزیون سریال‌های متفاوتی برای پخش در نظر گرفته است که از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

 سریال‌های جدید و جذاب تلویزیون از امشب روی آنتن/ساعت پخش
به گزارش فرتاک نیوز،

 تابستان امسال تلویزیون سریال‌های متفاوتی برای پخش درنظر گرفته است که از کیفیت مطلوبی برخوردارند. در ادامه  می‌توانید گزارشی کوتاه را درباره این سریال‌ها بخوانید؛

سریال آرماندو

فیلمنامه سریال «آرماندو» در ۱۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم امیر طاهری، عباس نعمتی و صادق خوشحال نوشته شده است. این سریال تلویزیونی از شنبه ۱۳ مرداد هر شب به غیر از پنج شنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه ژانری کمدی دارد و درباره آرمان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند. او در این مسیر درگیر موقعیت‌های جذابی می‌شود.

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکا عبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی و سیامک مردانه از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از:

تهیه کننده: ایرج محمدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، منشی صحنه: گل کوشان، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: امین عابدی، طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سیما بابایی، مدیرتدارکات مجتبی زندیه، عکاس هلیا رضایی.

سریال دلدادگان

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی قرار است از شنبه ۱۳ مرداد ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه برود.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل (دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال) ماجرا‌های دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فاز‌های مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

این شب‌ها مینی سریال «دیگری» به تهیه کنندگی احمد زالی وکارگردانی مرجان اشرفی زاده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سریال پدر

سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی به سفارش شبکه دو این شب‌ها ساعت ۲۱:۳۰ مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. این فیلم روایتگر داستان عاطفی دو جوان است که به روابط میان خانواده‌ها می‌پردازد.

در خلاصه این سریال آمده: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر ماجرایی عاطفی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است، ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.»

بازیگران سریال پدر عبارتند از:

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان