//
کدخبر: ۱۱۵۶۸۸ //

واکنش متفاوت رامبد جوان به وضعیت مملکت / عکس

رامبد جوان در اینستاگرام خواندن کتاب «بیشعوری» را پیشنهاد کرد و کنار آن درباره اوضاع و اتفاقات این روزهای کشور اظهارنظر کرد. جوان نوشت: «خشم و ناامیدی هیچ تغییر مفیدی ایجاد نمی‌کند.»

 واکنش متفاوت رامبد جوان به وضعیت مملکت / عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

رامبد جوان در اینستاگرام خواندن کتابی را به هوادارن خود پیشنهاد کرد. او در این باره نوشت: « خوندن این کتاب رو به همه ى اونهایى که نخوندن توصیه مى کنم. (عکس روى جلد و پشت جلد).»

او در این پست اینستاگرامی درباره وضعیت کشور نیز اظهارنظر کرد. جوان نوشت: «اوضاع مملکتمون هى وخیم تر و عجیب تر مى شه. انگار دارن باهامون دوربین مخفى مى سازن و سر کارمون گذاشتن. (از دلار و افزایش عجیب قیمتها بگیر تا خواننده بى ربطى که ول کن نیست تا مسئولین عالیرتبه اى نمى دونیم چرا صداشون شنیده نمى شه و صداى مردم رو نمى شنون انگار هممون تو ایران عضو انجمن باغچه بانیم و ..... اونایى هم که فکر مى کنن ما تو حاشیه ى امنیم کور خوندن.

وقتایى که به نظرم اوضاع خرابه و کارى غیر از صبر کردن ازم برنمیاد، کتاب مى خونم، فیلم مى بینم، با عزیزانم معاشرت مى کنم و مى خوابم.الان یه همچین حالى دارم ولى وقت هیچ کدوم از اینکارا رو ندارم. مراقب خودتون و اطرافیانتون باشین. خشم هیچ تغییر مفیدى رو ایجاد نمى کنه.نا امیدى هم از اون مزخرفتر.»

VB2X29WodBEo

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان