//
کدخبر: ۱۱۰۰۳۸ //

تخریب مجسمه‌های فردوسی به دستور امام جمعه مشهد تکذیب شد

پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، شایعه تخریب مجسمه‌های فردوسی و آثار شاهنامه در گوشه و کنار شهر مشهد را تکذیب کرد.

 تخریب مجسمه‌های فردوسی به دستور امام جمعه مشهد تکذیب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، اخبار کذبی مبنی بر دستور آیت الله علم‌الهدی نسبت به‌تخریب مجسمه‌های فردوسی و نبردهای رستم در پدیده شاندیز داده‌اند، در رسانه‌های مجازی منتشر شده است.

در این سال‌ها در لابلای شایعات و تخریب‌های علیه آیت‌الله علم‌الهدی اخبار بی‌پایه و اساس، مضحک و دروغی از این دست به‌طور پراکنده شنیده شده است، من جمله دستور آیت‌الله علم‌الهدی نسبت به‌تخریب مجسمه‌های فردوسی و آثار شاهنامه در گوشه و کنار شهر مشهد مانند دیوار آستان قدس یا سر درب دانشگاه یا اکنون در پدیده شاندیز یا در جایی شنیده شده که آیت‌الله علم‌الهدی دستور نسبت به‌ممنوعیت قلیان به‌نهادی داده یا در جایی دیگر دستوری از جانب وی برای تخریب مغازه یا ساخت ابنیه‌ای صادر شده است.

اساسا آیت‌الله علم‌الهدی به‌لحاظ مشی و سبک کاری هیچ ورودی در این مسائل نداشته و اصلا توجهی به‌این موضوعات ندارد.

مردم شریف مشهد، مخاطبان فرهیخته و فعالان رسانه‌ای به‌خوبی واقف هستند که انتشار چنین مطالب سخیف و غیرقابل باور هدفی جز انحراف افکار عمومی از موضوعات معیشتی و سوءمدیریت‌ها ندارد.

از همه مخاطبان فهیم تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعات مربوط به‌آیت الله علم‌الهدی را از منبع رسمی و اصیل که سایت شخصی وی به‌آدرس Alamolhoda.com و صفحه‌های رسمی وی در فضای مجازی به‌شناسه alamolhoda_com@ دنبال کنند و اخبار مناسب به‌امام جمعه مشهد را بدون سند و مدرک باور نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان