//
کدخبر: ۱۰۰۸۴۹ //

فوتبال و موسیقی با حضور شهرام ناظری به هم می‌رسند

شهرام ناظری در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، در مجموعه کنسرت‌های «شب‌های گروه B» می خواند.

فوتبال و موسیقی با حضور شهرام ناظری به هم می‌رسند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجموعه فرهنگی «سازباز» به بهانه قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه B مجموعه کنسرت‌های «شب‌های گروه B» را برگزار می‌کند. در این رویداد شهرام ناظری و گروه «لیان» از ایران در کنار گروه‌هایی از اسپانیا و پرتغال که در گروه B حضور دارند روی صحنه خواهند رفت.

«سازباز» که در این سال‌ها سابقه برگزاری رویدادهایی مانند «شب‌های جز»، «شب‌های جنوب»، کنسرت کریستف رضاعی و مشارکت در هفته موسیقی تلفیقی تهران را دارد این بار «شب‌های گروه B» را برگزار می کند.

در توضیح این رویداد چنین نوشته شده است: «فوتبال، ابزاری است که در سراسر دنیا میلیون‌ها نفر را به هم متصل می‌کند و موسیقی نیز زبان مشترک در بین مردم جهان است. ما به دنبال حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و تجربه برگزاری رویدادهای مختلف موسیقی این بار ایده‌ی شب‌های گروه بی به ذهنمان رسید.»

در شب اول این رویداد که دوشنبه ۲۸ خرداد اتفاق می‌افتد ابتدا شهرام ناظری و پس از آن خوزه لوئیس مونتون هر کدام نزدیک به ۴۵ دقیقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت و علاقه مندان با تهیه یک بلیت به استقبال هر ۲ اجرا می‌روند.

در روزهای گذشته با خبر کذبی مبنی بر تولید قطعه‌ای برای جام جهانی توسط شهرام ناظری منتشر شد که البته وی در گفتگویی این موضوع را تکذیب کرد. اجرای شهرام ناظری در رویداد پیش رو هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و به هیچ عنوان قطعه‌ای برای تیم ملی ساخته نشده و اجرا نمی‌شود.

«شب‌های گروه B» ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از امروز سه‌شنبه برای تهیه بلیت اقدام کنند.

مریم خسروانی پوستر این رویداد را طراحی کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان