//
کدخبر: ۸۶۸۴۰ //
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور:

تعدادی از زنان زندانی سرپرست خانوار آزاد شده و یا آزاد می‌شوند/ طرح فتنه ۸۸ در تعریف رجل سیاسی سلیقه‌ای است/ خداراشکر که طرح جدید رجل سیاسی شامل بانوان نشد!

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درباره طرح آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار گفت: آخرین گزارش در این خصوص هنوز به دست‌مان نرسیده زیرا کار مشترکی بین سازمان زندان‌ها و ستاد دیه است.

 تعدادی از زنان زندانی سرپرست خانوار آزاد شده و یا آزاد می‌شوند/ طرح فتنه 88 در تعریف رجل سیاسی سلیقه‌ای است/ خداراشکر که طرح جدید رجل سیاسی شامل بانوان نشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

«معصومه ابتکار»، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، در خصوص پیگیری‌های طرح حمایت از آزادی زنان زندانی سرپرست خانوار گفت: آخرین گزارش در این خصوص هنوز به دست‌مان نرسیده زیرا کار مشترکی بین سازمان زندان‌ها و ستاد دیه است.

ابتکار افزود: استقبال خوب بوده و خیلی کسانی که در اولویت اول بوده‌اند، آزاد شده و  یا آزاد می‌شوند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در خصوص تعریف رجل سیاسی از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: خداراشکر که این طرح شامل بانوان نشد! در واقع نظرمان این است که موضوع کماکان به دلیل بار مفهومی کلمه رجال، که قابل تفسیر است و جای بحث زیادی دارد، ادامه داشته باشد.

ابتکار در پایان در خصوص یکی از بندهای تعریف رجل سیاسی که مربوط به فتنه 88 است، اظهار کرد: این هم بحثی سلیقه‌ای است و هرکسی تفسیری در این موضوع دارد. این موضوع با اتهام‌زنی، تفسیر و سلیقه سازگار نیست. موضوع قانون است و بازگشت به قانون و موازین اسلامی.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان