//
کدخبر: ۴۴۶۳۷۶ //

شهربانو منصوریان یک قاتل را از چوبه دار نجات داد!

تلاش های ۳۰ روزه شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان و سیدحامد حسینی تهیه کننده سینمای ایران برای نجات جان یک قاتل (ورزشکار) از قصاص سرانجام جواب داد و با بخشش خانواده مقتول، این کابوس هشت ساله پایان گرفت.

شهربانو منصوریان یک قاتل را از چوبه دار نجات داد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدحامد حسینی در گفت و گویی، درباره پا درمیانی او و شهربانو منصوریان برای نجات جان یک ورزشکار از پای چوبه دار، اظهارکرد: هشت سال پیش در شهر جنت مکان شهرستان گتوند در یک مراسم عروسی یک نزاع دست جمعی بین اقوام صورت می گیرد که در همین حین نیز یک جوان به قتل می رسد.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق، دو جوان به جرم دخیل بودن در کشته شدن آن جوان، راهی زندان شده و در نهایت حکم اعدام برای آن ها صادر می شود. یکی از این قاتلین محکوم به اعدام، قهرمان ووشو جهان و دارنده کمربند پهلوانی است. با توجه به این که وی ورزشکار است، من به همراه خانم منصوریان ۳۰ روز است که در خوزستان هستیم تا رضایت اولیای دم را بگیریم و در نهایت موفق به این مهم شدیم و خوشبختانه سامان از چوبه دار رهایی پیدا کرد.

این تهیه کننده سینما، عنوان کرد: تلاش ما برای جلب رضایت خانواده مقتول درخصوص دومین محکوم به اعدام نیز ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم او را هم از پای چوبه دار رهایی دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان