//
کدخبر: ۴۳۴۱۰۴ //

۳ اتیکت رفتاری که هر خانم مدرنی باید بداند!

3 اتیکت رفتاری وجود دارد که شما خانم‌ها به عنوان یک بانوی مدرن، بهتر است رعایت کنید. این نکات کمک می‌کنند تا پرستیژ بالایی داشته باشید.

3 اتیکت رفتاری که هر خانم مدرنی باید بداند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 قبل‌ها یک سری قوانین سختی وضع شده بود که رعایت آن‌ها، واقعا خارج از توان همه بود. تمام افراد نمی‌خواستند. با این حال از نکات جدیدتر و مدرن‌تری برای بالا نشان دادن شخصیت می‌توان استفاده کرد. از آن جایی که خانم‌ها ظرافت خاصی در کلام و رفتار خود دارند، می‌توانند جذاب‌تر به نظر برسند. 

3 اتیکت رفتاری متناسب برای هر خانم

3 اتیکت رفتاری برای بانوان جذاب

وقتی در جامعه، خانه، دورهمی‌ها و… هستید، حتما عملکرد شما متفاوت از زمان تنها بودنتان خواهد داد. امکان دارد از این که در جمع هستید، یک سری از رفتارها را انجام ندهید. همچنین قابلیت یا یک رفتاری را که می‌دانید جنبه مثبتی دارد، بیشتر به نمایش بگذارید. در این حالت شما به فکر افزایش یا بالا بردن میزان جذابیت خود هستید. مهم است که دیگران شما را می‌بینند و عملکردهایتان را آنالیز می‌کنند.

آداب معاشرت جذاب برای بانوان

1. تکیه ندادن به پشتی صندلی

اگر در محافل مجلسی، دورهمی‌ها، کافی شاپ، رستوران و… شرکت می‌کنید، بهتر است به پشتی صندلی تکیه ندهید. مانند تصویر مقابل حالت بدنی درست خود را حفظ کنید. در نتیجه صاف بنشینید. فاصله شما تا میز باید به اندازه یک آرنج تا مچ دست باشد. کمر خود را صاف نگه دارید و حالت پای مناسبی داشته باشید. این حالت کمک می‌کنند شما جذاب و منحصر به فرد به نظر برسید.

تکیه ندادن به پشتی صندلی به عنوان 3 اتیکت رفتاری

2. نهراسیدن از کار کردن فیزیکی جزو 3 اتیکت رفتاری

اگر علاقه ندارید که همیشه کارهای فیزیکی و سنگین کنید، اما خود را علاقه مند نشان دهید. توانایی شما در انجام هر کاری، می‌تواند کمک کند که مستقل و خودکفا به نظر برسید. حتی اگر قرار نیست آن کار را مداوم هم انجام دهید، اما باز حات ظاهری خود را حفظ کنید. اصلا مهم نیست در آن لحظه به فکر آینده باشید یا خیر. توانمند نشان دادن خود کار مهمی است که باید آن را نشان دهید.

کار کردن

3. میکاپ درست و اصولی

برای آن که زیبا و جذاب‌تر به نظر برسید، اصول حرفه‌ای آرایش کردن را رعایت کنید. قرار نیست یک آرایش حرفه‌ای و تخصصی انجام دهید. با این حال تلاش کنید نکات کوچک و کاربردی را رعایت نمایید. هر چه میزان میکاپ شما لایت‌ و ساده‌ و در عین حال اصولی‌تر باشد، زیبایی شما بیشتر نشان داده خواهد شد.

میکاپ درست و اصولی

سخن آخر در رابطه با 3 اتیکت رفتاری مناسب بانوان

همان طور که در این مطلب گفته شد، نکات کاربردی بالا می‌تواند در جذابیت شما تاثیر به سزایی بگذارد. کافی است بر اساس نیاز خود و موقعیتتان آرایش کنید. نحوه صحیح نشستن را رعایت کرده و خود را توانمند نشان دهید. این سه نکته کمک زیادی به شما خواهد کرد تا عزت نفس بهتری داشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان