//
کدخبر: ۴۳۲۵۰۴ //

موفقیت ۳۷۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در کنکور سال ۱۴۰۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از موفقیت۳۷۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در کنکور سال ۱۴۰۲ خبر داد.

موفقیت ۳۷۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در کنکور سال ۱۴۰۲
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان این موضوع گفت: با تلاش دانش آموزان عزیز و هدایت‌های تحصیلی کارشناسان این نهاد مقدس و مربیان مجرب، در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷۲ دانش آموز (اعم از ۲۹۱ نفر در رشته‌های نظری و ۸۱ نفر در رشته های فنی و حرفه‌ای) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور پذیرفته شدند.

وی در ادامه افزود: تعداد ۳۱۲ نفر از این عزیزان در دانشگاه‌های دولتی و ۶۰ نفر در دانشگاه‌های غیردولتی پذیرفته شدند که این میزان موفقیت نتیجه تلاش‌های فرزندان این نهاد در کلاس‌های آنلاین و آفلاین مؤسسات طرف قرارداد کمیته امداد امام (ره) و لطف بی دریغ خداوند منان می‌باشد.

 وی در پایان با ابراز خرسندی از این خبر تصریح کرد: تعداد ۴۱ نفر از پذیرفته شدگان اعم از دختر و پسر با کسب رتبه های ۱۴۳ تا ۵۰۰۰ جزء برترین‌ها هستند و موفق به ورود به دانشگاه‌های طراز اول کشور شدند که نشان‌دهنده رشد میزان علاقه‌مندی این عزیزان به کسب مدارج علمی و اجتماعی بوده و ما به عنوان خدمتگزاران محرومین به مدد الهی تمام تلاش خود را تا حصول نتیجه مطلوب و مورد انتظار خانواده‌های نیازمند انجام خواهیم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان