//
کدخبر: ۴۲۷۴۸۳ //

معافیت فرزندان مددجوی واجدالشرایط کمیته امداد از خدمت سربازی

معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از معافیت فرزندان مددجوی واجد‌الشرایط کمیته امداد از خدمت سربازی خبر داد.

معافیت فرزندان مددجوی واجدالشرایط کمیته امداد از خدمت سربازی
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد وطن دوست معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان این موضوع گفت: با توجه به دستورالعمل های اجرایی یک فرزند ذکور مددجویانی که به دلیل فوت سرپرست، طلاق و یا دارا بودن سه خواهر، تحت حمایت قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به مددکار خود و آگاهی از این طرح نسبت به انجام مراحل لازم اقدام و از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی در ادامه ابراز کرد: بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۳۷ نفر از فرزندان ذکور تحت حمایت واجد شرایط این نهاد  با هدف رفع دغدغه‌های اجتماعی-رفاهی محرومین و تقویت پایه‌های اقتصادی نظام خانواده از معافیت خدمت سربازی بهره‌مند شدند.

 وی ضمن قدردانی و سپاس از معاونت حوزه وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان به جهت زحمات متقبل شده و همکاری با این نهاد تصریح کرد: این طرح بخش کوچکی از خدمات ارائه شده به عزیزان تحت حمایت بوده که انشاءالله با برنامه‌های اجرایی و جهادی این نهاد شاهد نتایجی مطلوب از اقدامات صورت گرفته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان