//
کدخبر: ۴۲۸۹۹۴ //
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه خبر داد؛

«غُرش قدس» تازه‌ترین اثر گروه الغدیر در حمایت از طوفان الاقصی رونمایی می‌شود

حجت الاسلام جلالی، با اشاره به ساخت تازه ترین اثر گروه هم آوایی الغدیر طهران به نام «غُرش قدس» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خبر داد.

«غُرش قدس» تازه‌ترین اثر گروه الغدیر در حمایت از طوفان الاقصی رونمایی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«حجت الاسلام جواد جلالی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، امروز(دوشنبه، 1 آبان) در حاشیه «پویش طوفان الاقصای بچه های مسجد»، در جمع خبرنگاران گفت: در عین خوشحالی از پیروزی های بی نظیر جبهه مقاومت در غزه قهرمان و  وارد کردن صدمات سهمگین به رژیم غاصب صهیونیستی، هم اکنون شاهد حجم سنگینی از بمباران های وحشیانه این رژیم کودک کش و تکرار جنایت بشری علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم.

دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور فرهنگی تربیتی، اظهار کرد: برادران مسلمان ما در غزه به ویژه زنان و کودکان روزهای سخت و سنگینی را پشت سر می گذارند. حقوق بی بشری که امروز در فلسطین شاهد آن هستیم قلوب آزادگان جهان را بلاها و مصائب این ملت مظلوم و زجر کشیده محزون کرده است.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در بمباران بیمارستان ها، آپارتمان های مسکونی، مدارس، مساجد و کلیساها با به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، ابراز کرد: امروز باید در کنار همه حمایت های نظامی و تسلیحاتی از سلاح های معنوی و فرهنگی برای روحیه بخشیدن به محور مقاومت و اعلام حمایت و همدردی با این ملت مقاوم و سلحشور غافل نشویم.

حجت الاسلام جلالی،  با بیان اینکه خون هر شهید در غزه، جوش و خروش مقاومت برای انتقام سخت از صهیونیست ها را بیشتر می کند، اعلام کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در ادامه پویش طوفان الاقصای بچه های مسجد و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بزودی اثری جدید را به نام «غُرش قدس» رونمایی خواهد کرد.

دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور فرهنگی تربیتی، با تأکید بر به روز بودن تقابل فرهنگی و رسانه ای ما در عرصه جنگ نرم، بیان کرد: با توجه به ضرورت حضور قدرتمند فرهنگی و هنری ما در تقابل با حجم گسترده ای از تبلیغات رسانه ای دروغین رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش و از آن جا که چندان اثر جدیدی در این عرصه مشاهده نکردیم؛ تصمیم گرفتیم با بهره گیری از کلید واژه ها و مفاهیم عملیات طوفان الاقصی و جبهه گیری جدید محور مقاومت علیه صهیونیزم، اثری با این مضامین تولید کنیم.

وی با اشاره به لحاظ تمامی نکات فنی و تخصصی در این اثر با شاخصه ارائه در سطح ملی، اظهار کرد: این اثر به سفارش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با شعری از «احسان جاودان» و اجرای گروه هم آوایی الغدیر طهران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه توضیحات تکمیلی در خصوص این اثر و عوامل اجرایی آن بزودی اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده طی روزهای آتی شاهد رونمایی و پخش سرود حماسی و ارزشی «غُرش قدس» از شبکه استانی زاگرس خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان