//
کدخبر: ۴۲۶۷۹۹ //
شیلا خداداد | شیلا خداداد و همسرش | همسر شیلا خداداد

شیلا خداداد اعضای بدنش را اهدا کرد | اقدام شوکه کننده شیلا خداداد +عکس

شیلا خداداد با اعلام یک خبر شوکه کننده، شگفتی و تحسین هوادارانش قرار گرفت.

شیلا خداداد اعضای بدنش را اهدا کرد | اقدام شوکه کننده شیلا خداداد +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

شیلا خداداد در دهه هشتاد با بازی در سریال مسافری از هند معروف شد. شیلا خداداد در این سریال نقش دختری هندی را ایفا می‌کرد که برای ازدواج با پسری ایرانی به تهران آمد و در نهایت سرنوشت او طور دیگری رقم خورد و با مشکلات مختلفی مواجه شد. شیلا خداداد در ادامه در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد و یکی از آخرین کارهایش که مورد توجه قرار گرفت سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری بود. همسر شیلا خداداد پزشکی به نام فرزین سرکارات است. شیلا خداداد و همسرش صاحب دو فرزند هستند. 

شیلا خداداد، بازیگر مشهور سینما به بیان خاطره‌ای از زنده‌یاد عسل بدیعی پرداخت و نوشت او به همراه عسل بدیعی فرم اهدای عضو پر کرده است و اکنون خوشحال است که اعضای بدن عسل بدیعی جان چند نفر را نجات داده است.

شیلا خداداد در صفحه اینستاگرامش نوشت: "من و عسل بدیعی عزیز که مطمئنم روحش در آرامش ابدیست در یک روز و یک زمان کنار هم نشستیم و فرم پر کردیم و تمام اعضای بدنمون رو اهدا کردیم و کلی با هم راجع به این موضوع حرف زدیم و خوشحال بودیم از کاری که انجام دادیم ..اونروزا هنوز اهدای عضو اینطوری جا نیوفتاده بود ما خواستیم جزو اولین نفرها باشیم و شروع کننده ...

چند وقت بعد عسل عزیز از بین ما رفت و فهمیدم که اهدای عضو عسل ،جون چند نفر رو نجات داده...تا مدتها حالم بد بود و غمگین از رفتن عسل و در فکر ،که به راحتی میتونست جای ما برعکس باشه...جاش کنار ما خالیه و میخوام بهش بگم بهترین کاری که تو زندگیت انجام دادی همین بود منم میدونم که بهترین کاری که تو زندگیم انجام دادم همین بوده و اینکه کاش شما هم بهترین کار زندگیتون رو با اهدای عضو انجام بدین"

شیلا خداداد

شیلا خداداد و همسرش در کنسرت رضا صادقی

شیلا خداداد بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به همراه همسرش فرزین سرکارات که پزشک متخصص جراحی زیبایی است، به دبی سفر کرده‌اند.

این دو مهمان کنسرت اخیر رضا صادقی در دبی بودند که تصویر آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

شیلا خداداد

عاشقانه شیلا خداداد برای همسرش

شیلا خداداد بازیگر شناخته شده سینما با به اشتراک گذاشتن تصویری دو نفره از خود و فرزندش و انتشار قطعه شعری عاشقانه، به همسرش ابراز عشق کرد.

شیلا خداداد برای همسرش که جراح دهان، فک و صورت است، نوشته: "من دختر پاییزو آبانم/ دیوانه‌ات هستم و میمانم"

شعری که شیلا خداداد به اشتراک گذاشته سروده مریم حیدرزاده است.

شیلا خداداد

شیلا خداداد: به جای سیمرغ یک همسر تمام عیار دارم!

شیلا خداداد از این‌که برخی کاربران در فضای مجازی علیه اظهارنظرهای او موضع می‌گیرند، انتقاد کرد و 

گفت به خواست خودش در حرفه بازیگری کم کار شده است تا تمام وقتش را برای خانواده و فرزندانش بگذارد.

این بازیگر که سال گذشته در سریال "هیولا" به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش کرد، در صفحه اینستاگرامش نوشت: "سلام، برام جالبه که هر پستی که خودم میذارم یا هر کسی از من میذاره، عده‌ای از دوستان که تعدادشونم کم نیست کامنت میذارن که تو مگه فیلم بازی می‌کنی که اظهارنظر می‌کنی؟! من در سال‌های اخیر خیلی کم کار شدم، می‌دونین چرا؟؟؟ چون یه روزی که اتفاقا خیلی هم پر کار بود فکر کردم و تصمیم گرفتم که تشکیل خانواده بدم که بچه‌دار بشم. وقتی بچه‌دار شدم نتونستم چند تا کار رو با هم انجام بدم پس تصمیم گرفتم فقط مادر باشم."

​او در ادامه نوشت: "خیلی از همکاران عزیز هم کار می‌کنند هم مادر هستند ولی من نتونستم. امروز تمام وقتم برای خانوادم هست و کتاب.. من سیمرغ ندارم ولی یک همسر و پشتیبان تمام عیار دارم. من خیلی از موقعیت‌های کاریم رو از دست دادم ولی دو تا بچه دسته گل دارم. روحم آرومه حالم خوبه از هیاهو دورم و به شغل امروزم افتخار می‌کنم. مهم بودن رو با تمام وجودم احساس می‌کنم"

شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. بعد از این تجربه او در چند فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد اما نقش آفرینی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۱ بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال‌های دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بود.

شیلا خداداد به بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ادامه داد و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تجربه کرد. در سال ۹۸ کتابی با ترجمه شیلا خداداد به نام "بعضی راز ها را باید نگه داشت" با موضوع تجاوز جنسی به کودکان منتشر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان