//
کدخبر: ۴۱۹۷۰۱ //
فردین | محمدعلی فردین | فردین بازیگر

محمدعلی فردین سلطان مد و فشن | دلبری فردین با جین، یقه اسکی و ژست‌های جذاب

محمدعلی فردین تا آنسوی ابدیت در قلب همه ماست؛ پسر خوشتیپ محله ادیب الممالک که سال 1309 متولد شد و قبل از سی سالگی قهرمان کشتی ایران و جهان بود و پس از آن در عرصه بازیگری در قلب مردم جای گرفت.

محمدعلی فردین سلطان مد و فشن | دلبری فردین با جین، یقه اسکی و ژست‌های جذاب
به گزارش فرتاک نیوز،

فردین یکی از بازیگران محبوب سینمای ایران در سالهای قبل از  انقلاب بود. فردین در کنار بازیگری، در ورزش کشتی نیز بسیار شناخته شده بود و مدال‌های فراوانی گرفت. فردین در فیلم‌هایی مانند سلطان قلبها، کوچه مردها، گنج قارون، راز درخت سنجد، ساحل انتظار، باباشمل، میعادگاه خشم، ناجورها، ایوب، برزخی‌ها، جهنم + من، و جبار سرجوخه فراری بازی کرد. به فردین لقب سلطان قلب‌ها نیز داده‌اند. فردین در زمینه مد و استایل نیز بسیار پیشرو و منبع الهام بسیاری از مردان خوش پوش در زمانه خودش بود.

با شنیدن نام برخی افراد می‌توان ساعت‌ها به فکر فرو رفت. افرادی که از خود تصاویری جز نیکی به جا نگذاشتند. ماجرای امروز ما هم پیرامون یکی از همین نیک‌های روزگار می‌گذرد. پسر خوشتیپ محله ادیب الممالک سال 1309 متولد شد و قبل از سی سالگی قهرمان کشتی ایران و جهان بود. اما مسیر زندگی او باید از پرده‌ی نقره‌ای می‌گذشت.

به گزارش چی بپوشم، تناسب اندام و چهره دوست‌داشتنی‌اش از او یک سوپراستار خوش‌استایل می‌ساخت که از تصاویر به جا مانده از چندین دهه می‌توان این حجم از زیبایی را به وضوح دید. در این مطلب به سراغ محمدعلی فردین رفتیم، مردی که تا آنسوی ابدیت در قلب همه ماست. با چی بپوشم همراه باشید.

دلبری با یقه اسکی

از گذشته‌های دور تا کنون، یقه اسکی به عنوان یکی آیکونیک‌ترین لباس‌های زمستانی برگزیده شده است. در مطلب تمام بازیگرانی که یقه‌اسکی به اعتبار آن‌ها زیباست! گفتیم که اصلی‌ترین ویژگی یقه ‌اسکی، به علاوه‌ی جذابیت بیش از حدش و اثربخشی خاصی که بر استایل هر فرد دارد، می‌تواند گردن را نیز گرم نگه دارد و گزینه بسیار درستی برای فصول سرماست.

 

سبک پوشش فردین

تصاویر گذشته سلبریتی‌های ایرانی ثابت می‌کنند که این انتخاب در سالیان اخیر گسترده نشده و بودند افرادی که در سال‌های دور با آن استایلی جذاب را ارائه داده‌اند. محمدعلی فردین هم از این قاعده مستثنی نیست و جسارتش در این استایل مثال‌زدنی‌ست.

محمدعلی در استایل جین!

فردین را کمتر می‌توان در لباس جین دید. اما او یک چهره خاص دارد و با اندام ورزیده و متناسبش قابلیت درخشش در هر استایلی را داشت. خب کت جین هم مانند یقه اسکی تاریخ انقضا ندارد از دهه‌های گذشته تا به امروز هواداران خود به ویژه نسل جوان را دارد.

سبک پوشش فردین

یک سلبریتی موفق هم از ترندهای جوان پسند پیروی می‌کند و البته که از یک نکته نباید غافل شد. این که فردین، خود به تنهایی به هر لباسی اعتبار می‌دهد.

فردین یکی از سه ستاره قبل از انقلاب

قاب سنگینی که از دل روزهای طلایی هنر و به ویژه سینما برداشته شده، سه هنرمند برجسته و به نوعی الگو کنار هم با استایل‌های شیک و آراسته، ژست گرفته‌اند. بیایید که از نیم‌بوت چرمی و واکس‌خورده‌ی بهروز وثوقی در این قاب به راحتی گذر نکنیم. گاها با قیاس تصاویر سلبریتی‌های قدیمی با خروجی کنونی سلبریتی‌های حال حاضر  کمی به فکر فرو می‌رویم!

رفتار هنرمند همیشه در معرض قضاوت است. چه مقابل دوربین و چه پشت صحنه و چیزی که امثال فردین، بهروز و ملک‌مطیعی را متمایز می‌کند همین استراتژی درستی‌ست که مقابل هر لنزی به کار بسته‌اند. کت و شلوار جسورانه و چشم‌نواز فردین، کت تک ناصر و استایل ایتالیایی بهروز یک کلاس درس خوشپوشی برای هنرمندان نسل کنونی ماست.

سبک پوشش فردین

 

حقیقتا سلطان قلب‌هایی آقای فردین!

سال 1347 فردین تصمیم به ساخت یکی از مشهورترین و ماندگارترین‌ آثار سینمای ایران را ساخت. پرفروش‌ترین فیلم آن سال، لقب «سلطان قلب‌ها» را روی فردین گذاشت که با چهره مهربان مرد خوش‌سیمای سینما چندان هم غریب نبود.

استفاده از کت تک یکی از نکاتی‌ست که شاید کار ست کردن را کمی سخت می‌کند اما اگر فردین باشید باید مخاطب خود را در هر جایی سورپرایز کنید. کت تک فیلی با یک پیراهن سبز و شلوار سورمه‌ای، آیتم‌هایی‌ست که سلطان قلب‌ها را دیدنی‌تر از همیشه می‌کند. البته از بوشتی که در جیب کتش هم هست نباید غافل شویم.

استایل تابستانه فردین

دست‌ها گره خورده به هم، ساعت مچی طلایی و انگشتر عقیقی که بر انگشتان محمدعلی خان دوست‌داشتنی تکیه زده. او یک استاندارد کامل برای کلاسیک‌بازهاست. از مدل موهایش تا اکسسوری‌هایی که به دست دارد. اما انتخاب ویژه‌ی او تیشرت یقه‌دار سرخی‌ست که تاثیر شگرف انتخاب رنگ را جلوه می‌دهد. یک قاب تمام عیار از یک هنرمند درجه یک.

سانسور بهروز وثوقی، فردین و ملک‌مطیعی در تلویزیون/ عکس | ایران آرت

سبک پوشش فردین

با نگاه عمیق به پوشش فردین در نقاط مختلف می‌توان این نکته را به خوبی دریافت که انتخاب‌هایش هیچگاه پر زرق و برق نیست و او هم از مدل‌هایی که خیلی از مردم پیروی می‌کنند، استفاده می‌کند. او ثابت می‌کند که رعایت هارمونی در استایل از همه چیز مهم‌تر است!

عشق ماندگار فردین به همسرش

محمد علی فردین بازیگر قدیمی سینمای ایران در سن ۱۹ سالگی با همسرش آشنا شد و تا آخر عمرش با عشق اولش زندگی خوبی را تجربه کرد.

فردین در سن ۱۹ سالگی با دوشیزه مهری خمارلو ازدواج کرد، همسرش از آشنایی و ازدواج با فردین چنین می‌گوید و وقت صبح هم درباره آن می‌نویسد؛

فردین دوست برادرم بود، با هم ورزش می‌کردند و موجب آشنایی مختصر من و فردین شد، پیشنهاد ازدواج از طریق برادرم مطرح شد، او بسیار سر به زیر و محجوب بود، او با نوزده سال سن و من هم هفده ساله در همان سال ازدواج کردیم. فردین تا پایان عمر به همسرش وفادار ماند و حاصل این ازدواج چهار فرزند به نام‌های: سعید، سیاوش، عاطفه و آمنه بود.

خانم مهری خمارلو چهار سال پس از درگذشت همسرش در تاریخ : ۲۵ مهر ۱۳۸۳ چشم از جهان فرو بست و در بهشت زهرا تهران به‌ خاک سپرده شد.

اولین عکس رنگی عروسی قبل از انقلاب محمدعلی فردین / به استایل عروس چه نمره  ای می

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان