//
کدخبر: ۴۱۳۱۹۵ //
همزمان با سراسر کشور؛

گردهمایی کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور؛ گردهمایی کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گردهمایی کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه،گفت : این تجمع برای اولین بار، سال گذشته در کرمانشاه برگزار شد و امسال نیر با عنایت امام حسین (ع) به صورت طرح کشوری در سراسر ایران برگزار می گردد .

وی تصریح کرد : اولین گردهمایی کشوری کودکان عاشورایی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز یکشنبه یکم مردادماه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۱ در اماکن مقدس، تکایا، مساجد و ... برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون استان افزود: در راستای برگزاری این اجتماع طی فرآیندی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و این گردهمایی که با حضور کودکان ۶ تا ۱۲ سال در سراسر کشور برگزار می گردد، مشتمل بر برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، منقبت خوانی، همخوانی سرود، همخوانی عهدنامه تجمع و ... خواهد بود.

 خیاط زنجانی یکی از راهکارهای تحقق ایمان دینی را بسط فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان دانست و افزود: ضرورت تحقق تربیت تراز اسلامی است و حضور پر شور کودکان در مناسک عاشورایی، یکی از جلوه های محبت به اهل البیت است که در تجمع کودکان عاشورایی به طور حتم می توان مشاهده نمود.

 زنجانی ضمن ابراز امیدواری از حضور پرشور کودکان اقصا نقاط کشور در این اجتماع بزرگ، بیان داشت: با این تجمع باشکوه گامی در مسیر تقویت ایمان دینی در کودکان برداشته شده و مقدمه‌ای باشد بر تقویت گستره آن تا به یاری پروردگار سطح جهانی این مراسم در سنوات آینده اجرا گردد.

 گفتنی‌است؛ گردهمایی کودکان عاشورایی کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه یکم مردادماه ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه عصر در مسجد حاج شهباز خان برگزار می‌گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان