//
کدخبر: ۴۱۰۲۶۱ //

آغاز ثبت نام جذب هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وابسته در این دانشگاه از امروز ۱۵ تیرماه خبر داد.

آغاز ثبت نام جذب هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر عباس اشرفی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وابسته این دانشگاه از امروز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر به کارگیری اساتید مومن، انقلابی و نخبه در دانشگاه‌ها و براساس اهداف عالیه مندرج در سند تحول و تعالی، راه‌کنش اصلاح و کارآمدسازی نظام جذب، ارزیابی و جبران خدمات اعضای هیات علمی با بهره‌گیری از ظرفیت الگوی شبکه‌ای دانشگاه، در نظر دارد تا در کنار اعضای هیات علمی تمام‌وقت و پیوسته، اقدام به جلب همکاری فرهیختگان علمی کشور در چارچوب "اعضای هیات علمی وابسته" کند.

وی در خصوص نحوه شرکت در این فراخوان اظهار داشت: اعضای هیات علمی وابسته می‌توانند براساس نظر گروه آموزشی مربوطه، تدریس حداکثر ۸ واحد درسی در هر نیمسال تحصیلی و راهنمائی ۴ پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد یا یک رساله دکترای تخصصی را در یک سال تحصیلی بر عهده گیرند.

دکتر اشرفی افزود: همچنین برای اعضای هیات علمی وابسته حکم کارگزینی صادر شده و حقوق و مزایای عضویت هیات علمی وابسته خود را براساس بخشنامه‌های معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند، البته استفاده از خدمات عضویت هیات علمی وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی، به هیچ عنوان وضعیت استخدامی جدید تلقی نمی‌شود.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرایط شرکت متقاضیان در این فراخوان، گفت: دارندگان مدرک دکترای تخصصی منطبق و مرتبط با گروه علمی انتخابی برای تدریس در واحد دانشگاهی براساس ارزیابی هیات اجرائی جذب استان، اعضای هیات علمی بازنشسته دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با مرتبه علمی دانشیار به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی افزود: همچنین خبرگان، صاحب نظران و متخصصان غیرهیات علمی فاقد مدرک دکترای تخصصی که درجه خبرگی آنها، پس از موافقت هیات اجرایی جذب استان، به تائید کمیسیون مرکزی جذب و بورس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده باشد و اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه‌های دولتی پس از اخذ موافقت دانشگاه محل تمام‌وقت می توانند متقاضی این طرح باشند.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان می توانند از روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان