//
کدخبر: ۴۰۶۵۱۰ //

تست بینایی| ۸ ثانیه فرصت داری چهره مخفی در این تصویر را پیدا کنی!

آزمون بینایی چهره پنهان یک ابزار کاربردی در تحقیقات مربوط به شناخت چهره و همچنین در زمینه‌هایی از جمله روانشناسی جنایی و امنیتی استفاده می‌شود.

تست بینایی| 8 ثانیه فرصت داری چهره مخفی در این تصویر را پیدا کنی!
به گزارش فرتاک نیوز،

آزمون بینایی چهره پنهان، یک روش تحقیقاتی است که در علوم روانشناختی و اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آزمون با هدف بررسی و ارزیابی توانایی افراد در تشخیص و تمایز چهره‌هایی که در شرایط مختلف، مثلا با تغییرات در نور، زاویه دید و… پنهان شده اند، انجام می‌شود. در این آزمون، شرکت‌کنندگان توانایی‌های بینایی چهره خود را نشان می‌دهند. آزمون بینایی چهره پنهان یک ابزار کاربردی در تحقیقات مربوط به شناخت چهره و همچنین در زمینه‌هایی از جمله روانشناسی جنایی و امنیتی استفاده می‌شود.

 

برای حل این تست بینایی شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید، پس حواس تان به زمان باشد.

آزمون بینایی چهره پنهان در تصویر سیاه و سفید

به تصویر زیر نگاه کنید:

000

تصویر بالا یک گاو را نشان می دهد که در یک مزرعه قرار دارد. جایی در عکس یک چهره پنهان وجود دارد و شما باید آن را پیدا کنید. با این حال شما فقط 8 ثانیه فرصت خواهید داشت تا آزمون بینایی چهره پنهان را حل کنید. بنابراین، حتی یک ثانیه را هدر ندهید و بلافاصله شروع کنید.

ما به شما ایمان داریم و می دانیم که شما می توانید این کار را انجام دهید. وقتی 8 ثانیه شما تمام شد، فقط به پایین صفحه بروید و جواب را ببینید.

 

جواب آزمون بینایی

اینم خانم پنهان:

c644e86c-1903-4c26-aac2-746126a805d2

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان