//
کدخبر: ۴۰۶۵۰۱ //

چه کارهایی در شب زفآف باید انجام داد؟این مطلب ویژه عروس و داماد است

در این مطلب به شما خواهیم گفت که مهمترین کارهایی که باید از جانب عروس و داماد انجام شود تا این شب تبدیل به بهترین شب زندگی تان شود چیست.

چه کارهایی در شب زفآف باید انجام داد؟این مطلب  ویژه عروس و داماد است
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیاری از عروس و دامادهایی که به تاریخ ازدواجشان نزدیک می شوند اضطراب شب اول عروسی به سراغشان می آید و این سوال را می پرسند که شب زفآف چه کاری باید انجام داد . در این مطلب  به شما خواهیم گفت که مهمترین کارهایی که باید از جانب عروس و داماد انجام شود تا این شب تبدیل به بهترین شب زندگی تان شود چیست.

یکی از مهمترین نیازهای هر انسانی در زندگی، ارضا شدن در رابطه با نیازهای جنسی است.

و زمانی که عشق بین یک زوج قرار بگیرد قطعا زیباترین حالت آن در کنار یکدیگر به ارضای نیازهای جنسی یکدیگر پرداختن است.

البته به این دلیل که قرار است یک کار جدید ( تجربه رابطه جنسی ) را برای اولین بار انجام دهید ، اضطراب داشته باشید که البته قطعا طبیعی است.

معمولا خانم ها ترس از درد شدید هنگام پاره شدن پرده بکارت دارند و یا استرس هایی در رابطه با اندام و یا خجالت از برهنه شدن دارند.

مردان نیز استرس هایی مانند مشکل نعوظ به خاطر خجالت کشیدن یا زود انزالی را در ذهن دارند.

البته یادتان باشد اولین رابطه جنسی ممکن است یک رابطه طولانی و ایده آل نباشد اما مهم است که قبل از دخول مواردی را رعایت کنید که از این شب مبارک نهایت استفاده و لذت را ببرید.

وظیفه داماد در شب زفاف – شب زفآف چه کاری باید انجام داد

داماد نباید در شروع رابطه جنسی به هیچ عنوان عجله کند و پیش نوازی و معاشقه عروسش را انجام ندهد. مهم است که عروس شما احساس امنیت پیش شما کند و این شما هستید که قبل از شروع رابطه ، کمی با او حرف بزنید و سعی کنید طوری رفتار کنید که با شما احساس راحتی کند.

تمیز بودن بدن و رعایت بهداشت مثل تمیزی دهان و دندان و زدودن موهای زائد به شدت برای هر مردی مهم است.

اگر می خواهید همسر شما نیز به شما میل پیدا کند پس رعایت این موارد بسیار مهم است.

جهت شروع رابطه بهتر است که دست همسر خود را بگیرید و کمی او را بغل کنید و در آغوش بگیرید و بوسیدن پیشانی را نیز فراموش نکنید. بعد از اینکه پیش نوازی و معاشقه به خوبی انجام گرفت به مرور به درآوردن لباس عروس همسرتان کمک کنید.

قبل از دخول نیز باید همسر خود را چه از نظر ذهنی و بدنی آماده دخول کنید چرا که اگر بدون معاشقه این کار انجام شود می تواند باعث دلزدگی همسرتان نسبت به رابطه جنسی شود.

ماساژ دادن اندام های حساس مثل سینه ها ، بوسیدن لب ها و گردن می تواند زنان را به حالت بر انگیختگی برساند.

وظیفه عروس در شب زفاف

عروس خانم نیز باید به جای تمرکز بر روی استرس‌هایی مثل درد از پاره شدن پرده بکارت و یا برهنه شدن در مقابل شوهر به لذت بردن از این شب فکر کند.

یادتان باشد اگر به حالت بر انگیختگی قبل از دخول برسید درد بسیار ناچیزی در زمان ورود آلت مرد به واژن احساس خواهید کرد.

همچنین مهم است که عروس خانم نیز با گرفتن دست شوهرش و آرامش دادن به او ، همسر خود را برای شروع رابطه جنسی کمک کند تا استرس های شوهرش کمتر شود.

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه شب زفآف چه کاری باید انجام داد اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

توصیه می کنیم حتما دو مقاله ای که در بالا نیز به آن اشاره کردیم را مطالعه نمایید تا اطلاعات بیشتر کسب کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان