//
کدخبر: ۴۰۴۴۸۵ //
خیانت زناشویی|خیانت

عشقم را تو خیابان با یکی دیدم؛ مونده بودم چکار کنم/ شما باشید چکار می‌کنید ؟

وقتی عشقت رو با یکی دیگه میبینی بهترین کار چه می تواند باشد.

عشقم را تو خیابان با یکی دیدم؛ مونده بودم چکار کنم/ شما باشید چکار می‌کنید ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

توی خیابون یک دفعه عشقم را دیدم با یکی دیگه در حال گفتن و خندیدن هستند، مونده بودم چه برخوردی کنم! اگر شما بودید در این شرایط چه تصمیمی میگرفتید؟

کابوس رابطه دو نفره!

دیدن شریک عاطفی‌مون با فرد دیگه جزء کابوس‌های یک رابطه دو نفره هست و گاهی حتی فکر کردن به اون میتونه ترسناک باشه. اما واقعا در این شرایط که هم از نظر جسمی هم از نظر روانی در اوج تنش و هیجان هستیم چه باید بکنیم که بعدا از انجام اون پشیمان نشیم؟ این پست راجع به همین واکنش هست.

سلامت شما به هر چیزی اولویت داره

این وضعیت شوکه‌کننده هست و میتونه آسیب‌های جدی جسمی برای شما در پی داشته باشه، ضربان قلب بالا، لرزش بدن، احساس فلج شدن پاها، عرق سرد، گز گز کردن پشت سر و… همه نشان‌دهنده فعال شدن سیستم سمپاتیک شماست که برای قلب خطرناکه. پس قبل از هر اقدامی چند نفس عمیق بکشین که بدن رو از این حالت تهدیدآمیز خارج کنین و به خودتون آسیبی نرسه.

عجله‌ای برای ورود نداشته باشین

عده زیادی از افراد در این حالت سریع جلو میرن و به قول معروف مچ طرف مقابل رو می‌گیرن. هیجان، شما رو به وسط اونها پرتاب میکنه و حرفی برای گفتن به جز گلایه و تهدید و سوال‌های پی در پی ندارین. قطعا جواب‌هایی که خواهید شنید هم منطقی نخواهد بود چون طرف مقابل هم احتمالا شوکه شده و قادر به توضیح مناسب به شما نیست. پس سعی کنین ناگهان بدون هیچ فکری جلو نرین.

عزت نفس‌تون رو حفظ کنین

گریه، لرزیدن و تکرار این جمله که چرا با من این کار رو کردی کاملا قابل درک هست اما دیدیم مراجعینی که این تجربه رو داشتن و بعدا از انجام چنین کارهایی پشیمان شدن. حق دارین به شدت ناراحت باشین اما لزومی نداره قبل از شنیدن توضیح و دونستن اصل ماجرا، خودتون رو به کل ببازین و یک رفتار شتاب‌زده از روی ضعف نشون بدین.

قبل از شنیدن توضیح، تصمیم ناگهانی نگیرین

عده‌ای قبل از شنیدن هر توضیحی ماجرا رو تمام شده میدونن و حتی حاضر نیستن بشنون چه اتفاقی افتاده. تصمیم با شماست و حق دارین انتخاب کنین ادامه این رابطه به کجا برسه، اما قبل از بررسی تمام ماجرا و شنیدن توضیحات طرف مقابل تصمیمی نگیرین، تا در آینده خیال‌تون راحت باشه تمام جوانب رو سنجیدین.

عشقم رفته با یکی دیگه

احتمال اشتباه رو بدین

یک درصد احتمال سوء تفاهم و اشتباه رو بدین. گاهی شاید طرف مقابل ما با یکی از همکاران و آشنایانش دیده بشه اما به دلیل بی‌اعتمادی‌های گذشته در رابطه، اون رو از ما پنهان کرده باشه. این پنهان‌کاری قطعا باید با گفتگو و بررسی حل بشه اما در مقابل دیگران احترام خودتون و اون رو از بین نبرین. این موضوع به شما دو نفر مربوطه و نه کس دیگه. پس مطمئن بشین که دچار سوءتفاهم نشدین.

ماجرا رو در لحظه برای کسی بازگو نکنین

برخی از افراد با همون حالِ بعد شروع می‌کنن به این و اون زنگ زدن و ماجرا رو تعریف کردن. حواس‌تون باشه این رابطه متعلق به شماست و فعلا خودتون هم دقیقا نمیدونین چه اتفاقی افتاده! میدونیم اون لحظه ممکنه به درد و دل نیاز داشته باشین اما حداقل مطئن بشین یک فرد مطمئن رو برای این کار انتخاب کردین. لزومی نداره به چند نفر همزمان خبر بدین (کاری که به نظر، ریشه در خشم و تخلیه هیجان داره تا نیاز به درد و دل)

اگه خیانت دیدین…

خیانت یک ضربه عاطفی جدیه. گاهی افراد احساس خود کم بینی می‌کنن و تصور می‌کنن دیگری از او بهتر بوده که انتخاب شده و گاهی هم احساس خشم می‌کنن و دل‌شون میخواد تلافی کنن. در هر صورت توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدام و تصمیمی (چه جدایی چه ادامه رابطه) ابعاد رابطه‌تون رو بررسی کنین، دلایل و مشکلات طرف مقابل رو بررسی کنین، گذشته و آینده پیش روی رابطه‌تون رو بررسی کنین و تا زمانی که این موضوع برای شما و شریک عاطفی‌تون حل نشده اقدامی انجام ندین.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان