//
کدخبر: ۳۸۵۴۷۵ //

همسر خود را امتحان کنید / تست صداقت و وفاداری!

افراد بسیار کمی وجود دارند که با طرز فکر خیانت به شریک زندگی خود وارد یک رابطه عاشقانه جدید می شوند. مسلما، برخی­ ها ذاتاً متقلب و بد به دنیا می آیند، به تعبیر فردوسی « که زنگی به شستن نگردد سپید» اما در بیشتر موارد، افرادی که در روابط خود وفادار نیستند، اغلب خود را گرفتار دروغ و بی اعتمادی می­کنند، بلاخره در لحظه‌ای قرار می­گیرند که فرار از آن غیرممکن است.

همسر خود را امتحان کنید / تست صداقت و وفاداری!
به گزارش فرتاک نیوز،

تست صداقت همسر نیز برای همین است، شما می توانید وفاداری شریک زندگی خود را بسنجید.

تست صداقت همسر

باید گفت تنها راه دور شدن از این شرایط، صادق بودن هست! اما همیشه به این آسانی نیست. ممکن است فکر کنید، شما شخصی هستید که در یک میلیون سال هم، هرگز به همسر خود خیانت نمی کنید. اما این چیزی است که اغلب مردم می گویند و در نهایت ؟ … چه کسی می فهمد فقط گذشت زمان معلوم خواهد کرد.

Test-2-e1654027419735

برای اینکه بفهمید در روابط تان (بدون اینکه در آن شرایط قرار بگیرید) چقدر احتمال دارد خیانت کنید یا چقدر وفادار می مانید، تنها کافی است به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و اولین حیوانی که توجه شما را جلب کرد به پایین صفحه بروید و در مورد آن بخوانید.

در نگاه اول حیوانی را که می بینید میزان وفاداری شما را در یک رابطه بیان می کند:

۱- فیل؛ تست صداقت همسر

اگر در نخستین نگاه فیل را دیدید، یعنی شما به شریک زندگی خود وفادار هستند. این یک ویژگی قابل تحسین است، اما به این معنا نیست که انتظار داشته باشید دیگران نیز مانند شما وفادار باشند. باید با صداقت زندگی کنید. به یاد داشته باشید، وفادار بودن به معنای ذلت نیست. پس اگر شریک زندگی شما برخورد تحقیر آموزی با شما دارد، قطعا لایق شما نیست.

۲- پروانه

اگر پروانه را دیدید، شما از آن دسته افراد هستید که چشم، قلب و ذهن شما سرگردان است. هرگز از عمد قصد خیانت به شریک خود را ندارید، اما به احتمال زیاد حداقل یک بار خیانت کرده اید. همیشه از قلب خود پیروی کنید، اما سعی کنید مهربانی را تمرین کنید.

۳- گرگ؛ تست صداقت همسر

اگر ابتدا گرگ را دیدید، پس شما از آن عده افرادی هستید که هر کاری را در یک رابطه انجام خواهید داد. دائم دنبال بهترین هستید، اما اغلب اوقات شما یک گرگ تنها خواهید بود، طرد شده و بدون گله.

تست های شخصیت شناسی در واقع به شما کمک می کند درک بهتری از خود داشته باشید و به شناخت عمیق تری نسبت به خود برسید. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان