//
کدخبر: ۳۶۹۹۹۹ //
مهسا امینی

سازمان پزشکی قانونی علت فوت مهسا امینی را اعلام کرد! / واکنش خانواده امینی چه خواهد بود ؟

در این بیانیه آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

سازمان پزشکی قانونی علت فوت مهسا امینی را اعلام کرد! / واکنش خانواده امینی چه خواهد بود ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در این بیانیه آمده است: شرح مختصری از گزارش علت فوت مرحومه مهسا امینی ارائه شده به مرجع قضائی که بر اساس پرونده بیمارستانی عمل جراحی کرانیوفارنژیومای مغز در بیمارستان میلاد در سال ۱۳۸۶، پرونده درمانی بیمارستان کسری در زمان منتهی به فوت، شرح معانیه ظاهری جسد و کالبدگشایی، نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی، تحقیقات قضایی و کمیته‌های کارشناسی متعدد تخصصی و فوق تخصصی تنظیم یافته است به شرح ذیل اعلام می‌شود:

متوفیه پس از عمل جراحی تومور کرانیوفارنژیومای مغزی در سن ۸ سالگی دچار اختلال در محور مهم هیپوتالاموس ـ هیپوفیز و غدد تحت فرمان آن (از جمله آدرنال و تیروئید) شده است. به علت این بیماری زمینه‌ای متوفیه تحت درمان با داروهای هیدروکورتیزون، لووتیروکسین و دسموپرسین بوده است.

ایشان در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۲ از ساعت ۱۹:۵۶ بطور ناگهانی دچار افت هوشیاری شده و متعاقب آن بر زمین می‌افتد که با توجه به بیماری زمینه ای، متوفیه توانایی لازم جهت جبران و تطابق با وضعیت ایجاد شده را نداشته، لذا در شرایط مذکور دچار اختلال ریتم قلب و کاهش فشار خون و متعاقب آن کاهش سطح هوشیاری شده که به دلیل انجام عملیات احیای قلبی ـ تنفسی غیرموثر در دقایق حساس اولیه، دچار هیپوکسی شدید و در نتیجه آسیب مغزی شده است، علی رغم برگشت عملکرد قلبی متعاقب عملیات احیای پرسنل اورژانس، حمایت تنفسی انجام شده کارساز نبوده و با وجود انتقال ایشان به بیمارستان و زحمات کادر درمانی بیمارستان کسری، بیمار به علت نارسایی چند ارگانی (M.O.F) ناشی از هیپوکسی مغزی در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۵ فوت می‌نماید.

لازم به ذکر است با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۹۹۹ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خونش پایه مال نکنید وجدان کجاست

  • ناشناس

    باید دید پزشکان خانواده چه تشخیص می دهند معلوم نیست که راست بگویند تبانی کردن با پزشکان قضایی

  • کسری

    هیچ آدم عاقل این نظریه را قبول نمیکنه

  • ناشناس

    اگر باهاش مهربون ومعدبانه رفتارمیکردند وبازبان مهربون باهاش صحبت میکردند الان ک نارخانوادش بودکی جوابگوخانوادش هست ناراح تی برا این بچه سم بوده وهیجان ترس استرس و۰و۰و۰

  • ناشناس

    بایدپزشک قانونی راخارج بیادتاواقعیت معلوم بشه

  • امیر

    خیلی خوب جمع کنید این هم دروغ گو ها
    مردم می فهمند

  • ناشناس

    به نظر من شما مقصرید چون باعث ترسیدن این بنده ی خدا شدید پس مرک این جوان تقصیر ش ماست😰😰😰😰😢😢😢😢

  • ناشناس

    خود باباش میگه مرض نیست اونوقت شما....

  • ناشناس

    بترسین از خدا از ضربه نبوده از ترس بوده این که خیلی بدتر هست منتظر عذاب خدا باشی د

  • مهسا

    پدرش روز اول گفت سابقه هیچ نوع بیماری رو نداره حالا از کجا سابقه بیماری در آوردی ن که حتی پدرش هم نمیدونست عمل کرده جل ال خالق عجبا با تشکر از سایت شما

  • ناشناس

    چندین نفر از سربازان کشور کشته شدند ؟ هزار میلیارتومان به اموال عمومی ملت خسارات وارد شد؟ تمام مخالفین ملت مظلوم ایران بسیج شدند ( کومله ؟ دمکرات ؟ جیش الشیطان ؟ داعش ؟ منافقین ؟ سلطنت طلب ها ؟و دراس شیطان بزرگ امریکای جنایتکار ( ما ملت ایران تا آخر پای وحدت ویکپارچگی کشور ایران ایستاده ایم )

  • ناشناس

    خانواده محترم مهسا امینی باید جوابگو باشند در صورتیکه قبلاً هم میدونستن مرگ دخترشان. مربوطه به مشکلی هست که داره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان