//
کدخبر: ۳۶۷۱۰۱ //
سحر قریشی

اظهار نظر جنجالی سحر قریشی در مورد حجاب

سحر قریشی نظر خود را در مورد حجاب گفت

اظهار نظر جنجالی سحر قریشی در مورد حجاب
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر قریشی با انتشار یک استوری در اینستاگرام نظر متفاوت خود درباره حجاب را به اشتراک گذاشت که این دیدگاه با استقبال مخاطبان همراه شد.

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

حضور سحر قریشی در دبی این روزها سروصدای زیادی کرده است. او گفته است که برای راه اندازی کسب وکاری جدیدی به دبی رفته است و فعلا قصد بازگشت به ایران را نیز ندارد! بازیگر زن سابق سینمای ایران که مدتی است بی پرده با دنبال کنندگانش صحبت می کند در واکنش به متن یکی از هوادارانش از حجاب دفاع کرد؛ سحر قریشی نوشت: پوشش بهترین راه برای حفاظت از چاکراه ها در برابر انرژی های منفی است.

سحر قریشی پس از جدایی از امیر تتلو در مورد موضوعات مختلفی از جمله دلایل رابطه با این خواننده و حواشی پیش آمده پیرامونش صحبت کرده است. تتلو مدعی شده بود سحر قریشی با همراهی یکی از اعضای گروه موسیقی به او خیانت کرده است. سحر قریشی در واکنش به این ادعا متنی منتشر کرد که در آن اتهام خیانت به تتلو را رد کرد.

تصویر زیر را در ادامه تماشا کنید:

سحر قریشی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان