//
کدخبر: ۳۶۶۰۴۳ //

جام طلایی رو ببینم می تونی زیر ۳۰ ثانیه در تصویر پیدا کنی

خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند.

جام طلایی رو ببینم می تونی زیر 30 ثانیه در تصویر پیدا کنی
به گزارش فرتاک نیوز،

تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

تست بینایی امروز یک مارمولک استتار شده را نشان می دهد که روی شاخه درخت پنهاش شده.تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است. تست بینایی امروز یک مارمولک استتار شده را نشان می دهد که روی شاخه درخت پنهاش شده.

خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند.

جالب است بدانید که چگونه برخی از تصاویر دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است. 

تست بینایی امروز نسبت به تست های قبلی ما کمی سخت تر است و نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. برای حل تست امروز آماده اید؟ در این تست بینایی یک جام طلایی در میان تعداد زیادی لیوان پنهان شده است.  افرادی که می توانند جام طلایی را در کمتر از ۳۰ ثانیه پیدا کنند می تواند ادعا کند چشمانی به تیزبینی و دقت عقاب دارند.

تست بینایی جام طلایی گم شده

آیا می توانید جام طلایی پنهان شده در میان لیوان ها را در عرض ۳۰ ثانیه پیدا کنید؟

تست+بینایی+جام

آیا جام طلایی را در تصویر پیدا کرده اید؟ اگر بله، تبریک. به ما بگویید در چند ثانیه آن را پیدا کرده اید. اگر نه، ناراحت نشوید و با دقت بیشتری دنبال پیدا کردنش باشید

 در اینجا سرنخی از شکل ظاهری جام طلایی به شما می دهیم تا بدانید دنبال چه چیزی باید باشید

تست+بینایی+جام (1)

اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در ادامه ببینید

تست+بینایی+جام (2)

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان