//
کدخبر: ۳۶۴۹۶۰ //

قابل توجه خانم های خوش تیپ / این ۶ مدل مانتو شما را لاغر و خوش اندام نشون میده

6 مدل مانتو که شما را لاغر و خوش اندام نشان می دهد!

قابل توجه خانم های خوش تیپ / این 6 مدل مانتو شما را لاغر و خوش اندام نشون میده
به گزارش فرتاک نیوز،

مانتو یکی از پرکاربردترین لباس ها برای زنان ایرانی است. همه خانم ها در انتخاب مانتو به رنگ، جنس و مدل توجه می کنند، اما یکی از مواردی که ممکن است برخی خانم ها به آن توجه نکنند، انتخاب مانتو بر اساس اندام خود است. شما با انتخاب مدل و طرح مناسب مانتو می توانید اندام خود را زیبا نشان دهید. در ادامه با مدل های جذاب مانتو با ما باشید.

آیا شما اندامی چاق دارید؟ آیا نمیدانید چه مدل و سبک مانتوهایی بیشتر برای شما مناسب است؟ نگران نباشید! زیرا بسیاری از مدل ها و طرح های لباس و مانتو، میتوانند ظاهر و فرم بدن شما را زیباتر نشان دهند. فقط باید نحوه پوشیدن لباس متناسب با تیپ بدنی خود را بشناسید و حتی اگر چاق هستید، بهترین مانتوی خود را بپوشید.

1.مانتو رنگ تیره

سایه ها و رنگ های روشن تمایل عجیبی برای نشان دادن شکل واقعی بدن دارند، برای اینکه لاغرتر به نظر برسید، باید شکل واقعی بدن خود را پنهان کرده و یک مانتو به رنگ تیره انتخاب کنید.. مانتو رنگهای تیره مانند آبی سرمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی به دلیل خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می کنند، در لاغر نشان دادن شما بسیار موثر است.

اینکه شما از سر تا پا در محیط کار و … به رنگ سیاه دیده شوید شاید در نظر خودتان شیک و باکلاس باشد اما باید بدانید که ظاهر شما بی روح و تاریک به نظر می رسد. پس بهتر است اگر به رنگ مشکی علاقه زیادی دارید از یک اکسسوری رنگ روشن مناسب مثل کیف و با کمربند استفاده کنید تا تضاد رنگی زیبایی ایجاد کنید و از آن همه رنگ تیره خلاص شوید.

اگر روی مانتوی مشکی شما گلدوزی های سفید قرار داشته باشد بهتر می توانید از این ترکیب رنگ لذت ببرید. اما اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده اید پوشیدن مانتو و شلوار یک دست مشکی مانعی ندارد و ظاهر شما را رسمی نشان خواهد داد

ac-image-cD1661278047GL

2.ست مانتو یک رنگ

لباس های هم رنگ بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید. پوشیدن لباس فرم شما را لاغرتر نشان می دهد. پوشیدن رنگ تک رنگ در نشان دادن خط صاف بدن شما تاثیر بسزایی دارد.

پوشش تک رنگ چشم ها را گمراه می کند و اغلب ظاهر بلندتر و باریک تری به بدن شما می بخشد، اما پوشیدن دو رنگ مانتو و شلوار بدن شما را در چشم بیننده به دو قسمت تقسیم می کند و در صورت اشتباه، قد کوتاه تر و چاق تر به نظر می رسد.

شاید فکر کنید سرتاپا یک رنگ لباس پوشیدن خسته کننده باشد اما استایل مونوکروماتیک به هیچ وجه شما را محدود نخواهد کرد و شما می توانید یک رنگ را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و تناژهای تیره تر و روشن تر از آن رنگ را با آن ترکیب کنید و استایل خودتان را بسازید.

ac-image-UR1661278067ls

3.مانتو کاملا اندازه و سایز

برای لاغرتر به نظر رسیدن، از پوشیدن مانتو تنگ یا خیلی گشاد خودداری کنید و مانتو های ساده ای را انتخاب کنید که به شکل بدن هستند تا بدن شما کشیده تر به نظر برسد. شما باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم طبیعی بدن شما باشد و بهترین فرم را به شما نشان دهد. زنان بزرگسال باید مانتو هایی را خریداری کنند که دارای شکاف های جانبی هستند تا هنگام حرکت کمتر آزاردهنده باشند. برای مثال مانتو های کتی و استایل فرمال اندام شما را فیت و خوش هیکل نشان می دهد.

ac-image-HQ1661278098uS

4.مانتو راه راه عمودی

اگر می خواهید لاغر و نازک به نظر برسید، یک کت راه راه عمودی انتخاب کنید و سراغ لباس هایی با راه راه افقی نروید. نوارهای عمودی علاوه بر اینکه افراد را لاغرتر نشان می دهند،نقش پر رنگی دربلندتر نشان دادن افراد دارند. علاوه بر طرح پارچه برش لباس هم می تواند اندام شما را کشیده نشان دهد. پارچه های راه راه با خطوط باریک اگر به صورت عمودی در لباس به کار برده شوند، اندام را لاغر و بلند نشان می دهند. پس خانم های چاق بهتر است با پارچه راه راه با خطوط باریک لباس بدوزند و یا لباس و مانتوی با طرح پارچه راه راه باریک را انتخاب کنند.

پس اگر دوست دارید کشیده به نظر برسید، از مانتوهایی با خطوط تیره، نازک و عمودی استفاده کنید، زیرا خطوط عمودی چشم بیننده را به بالا و پایین هدایت می کند و این باعث خطای دید می شود.

ac-image-bB16612781141X

5.مانتو با یقه هفت کشیده

مانتوهایی که یقه های بزرگ و کشیده دارند باعث میشوند که بالا تنه ی شما کشیده تر و بلند تر به نظر بیاند به همین خاطر هم برای خانم هایی که قامت خیلی بلندی ندارند به انتخاب فوق العاده است. البته این دست از مانتو ها روی لاغر تر نشان دادن اندام شما هم تاثیر می گذارند. از جمله مدل یقه های مناسب می توان به: یقه آمریکایی، یقه آرشال، یقه انگلیسی با دال یقه دهان ماهی، یقه الماسی و انواع دیگر یقه های بلند بر پایه هفت اشاره کرد.

ac-image-aK1661278143Df

6.مانتو های کتی

مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارد. مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است.

برخی خانم ها این مانتوها را به عنوان لباس مجلسی در مجالس می پوشند. پوشیدن این مانتوها برای مجالس توسط خانم های محجبه، انتخاب هوشمندانه ای است. مانتوهای کتی که این روزها ویترین مغازه ها رو هم پر کردند یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هایی است که خیلی بلند قد نیستند. این مانتو ها به خاطر قد کوتاه و برش هایی که دارند باعث میشوند که پاهای شما کشیده تر و در نتیجه قدتان بلند تر به نظر بیاید. فرقی هم نمی کند که از مانتوهای کتی جلو بسته خوشتان می آید یا جلو باز.

ac-image-MG1661278161s7

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۹۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان