//
کدخبر: ۳۶۳۱۳۵ //

خانم های شیک پوش فقط بیان/ مدل مانتو نسکافه ای با طرح های خاص

وقتی حرف از مدل مانتو می شود، کلی تنوع پیش روی شما قرار می گیرد، مدل مانتو رنگ نسکافه ای یکی از این انواع و گوناگونی است که در این مطلب ایده های جذابی از آن و همچنین مواردی کاربردی برای راهنمایی ست مانتو نسکافه ای را با شما به اشتراک می گذاریم.

خانم های شیک پوش فقط بیان/ مدل مانتو نسکافه ای با طرح های خاص
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از تنوع ها و گزینه های انتخابی مانتوها، رنگ آنها است. برخی از رنگ ها در مانتو کمتر استفاده می شوند و البته کمتر محبوب و کاربردی هستند, و اما برخی دیگر مانند مدل مانتو مشکی، مدل مانتو سفید، مدل مانتو طلایی و نیز آبی و نسکافه ای محبوب تر و پرکاربردتر می باشند

هر مدل مانتو با هر رنگ و طرحی که باشد قطعا زیبا است، اما باید پسند فرد به خصوص دخترخانم های حساس و سخت پسند باشد. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از مدل مانتو رنگ نسکافه ای را به نمایش می کشیم.

مدل مانتو نسکافه ای

مدل مانتو رنگ نسکافه ای

رنگ نسکافه ای هم ردیف رنگ طلایی جای می گیرد. رنگ نسکافه ای به رنگ قهوه ای و شکلاتی اطلاق می یابد که به آن رنگ دودی افزوده شده و درصدی از قرمزی هم دارد, چرا که در این طیف از رنگها درصد زیادی از نارنجی و قرمزی موجود است. نسکافه ای درجه های متفاوتی از روشن تا تیره را دارا می باشد. از رنگ نسکافه ای در صنعت های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی، آرایش و زیبایی، دنیای مد و فشن و ….. استفاده می شود که واقعا زیبا و جذاب است.

مدل مانتو نسکافه ای

مانتوهای نسکافه ای در طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارند که متناسب با سلیقه و همچنین شکل بدنی و نیز پوست افراد انتخاب می گردد. نکته ی دیگری که در رابطه با انتخاب و خرید مانتوی نسکافه ای دقت نمایید, ست کردن با مانتوی نسکافه ای است که البته در پاییز و زمستان برای پالتوهای زیبا به رنگ نسکافه ای همین دقت و توجه نیاز می باشد.

مدل مانتو نسکافه ای

ست با مانتوی نسکافه ای

نسکافه ای رنگی زیبا و شیک است که از خانواده ی قهوهای مسحوب می شود. اگر از این رنگ به عنوان رنگ غالب در پوشش خود مثلا برای مانتو استفاده کنید، بهتر است از رنگ های زیبا و متفاوت دیگری که با آن هماهنگی دارند بهره ببرید. در این بحث ما تنها به بعد رنگ می پردازیم، مثلا شما انواع مدل مانتو کوتاه، مدل مانتو جلو باز و مدل مانتو بلند دارای رنگ نسکافه ای را می توانید متناسب با سلیقه ی خودتان برای این منظور به کار ببرید.

مدل مانتو نسکافه ای

نسکافه ای با آّبی روشن

طیف های گوناگونی از رنگ آبی وجود دارد که به خوبی می توانند با نسکافه ای و قهوه ای ست شوند. به خصوص آبی روشن که از رنگ های سرد و آرامش بخش است، گرمای نسکافه ای و قهوه ای را که رنگهایی گرم هستند را تعدیل می بخشد.

مدل مانتو نسکافه ای

نسکافه ای با زرشکی

در صورتی که از علاقه مندان به رنگ قرمز بوده و به دنبال انتخاب رنگی مناسب برای ست با مانتوی نسکافه یا می باشید، پیشنهاد می کنیم از طیف های تیره قرمز به عنوان مثال زرشکی برای این منظور بهره ببرید. هر دوی این رنگ ها گرم بوده و ست جذاب و پرانرژی را ایجاد می کنند.

مدل مانتو نسکافه ای

نسکافه ای با سیاه

یکی از تغییرات در دنیای مد استفاده از رنگ سیاه در پوشش و استایل است که در قدیم نفی و یک اشتباه محسوب می شد و در حال حاضر از پیشنهادات مد تلقی می گردد. و اما نکته ای که بهتر است رعایت کنید اینکه برای ست کردن مانتوی نسکافه ای و قهوه ای تناژهای روشن آن را انتخاب کنید.

مدل مانتو نسکافه ای

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان