//
کدخبر: ۳۶۴۴۸۰ //

ثبت یک رکورد عجیب در خواستگاری/ ۴۴هزار دختر از این پسر خوش شانس خواتگاری کردند!+عکس

هزاران دختر با ارسال عکس و مشخصات خود پیشنهاد ازدواجشان را در تلگرام یکی از سیاستمداران هند ثبت کردند ، علاقه دختران به این پسر جوان رقابت چندین هزار نفری در فضای مجازی ایجاد کرده است.

ثبت یک رکورد عجیب در خواستگاری/ 44هزار دختر از این پسر خوش شانس خواتگاری کردند!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی ماجرای خواستگاری مطرح می شود اکثرا پسرها هستند که پیشنهاد ازدواج را عنوان می کنند اما گاهی شرایط تغییر کرده و ویژگی های منحصربه فرد پسری دختران را در این امر پیش قدم می سازد. یکی از سیاستمداران هندی چندین هزار پیشنهاد ازدواج از سوی دختران کشورش دریافت کرده است. در این پیشنهادها که از طریق شبکه های مجازی برای وی ارسال شده، دختران اطلاعات شخصی خود از جمله عکس شان را فرستاده و برای ازدواج با او بشدت ابراز علاقه کرده اند.

44 هزار دختر هندی رقیب عشقی هم شده اند و برای ازدواج با یک پسر هندی از طریق تلگرام از وی خواستگاری کرده اند.

در این پیشنهادها که از طریق تلگرام برای وی ارسال شده، دختران اطلاعات شخصی خود از جمله عکس شان را فرستاده و برای ازدواج با او بشدت ابراز علاقه کرده اند. «تجاسوی یاداو» که از سیاستمداران ایالت «بیهار»، بازیکن کریکت و فرزند یکی از سیاستمداران سرشناس هند است به خبرنگاران گفته:با دیدن این همه پیشنهاد شوکه شده است. پسر جوان که در این باره گفته:چنین پیشنهادهایی می تواند او را هنگام ازدواج با دردسرهای جدی روبه روکند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان