//
کدخبر: ۳۶۳۹۹۷ //

می خوای بدونی چه نوع عشقی را دوست داری؟ بگو تو عکس چی دیدی تا بهت بگم

برخی از انسان ها دوست دارند بدانند که عشق در شخصیت خودشان و همسرشان چگونه است برای فهمیدن این موضوع میتوانید تست زیر را انجام دهید.

می خوای بدونی چه نوع عشقی را دوست داری؟ بگو تو عکس چی دیدی تا بهت بگم
به گزارش فرتاک نیوز،

روابط عاشقانه چیزهای زیادی از جمله احساسات، شخصیت و موارد دیگر را به همراه دارد که قطعا در میان همه این موارد، چیزی هست که برایتان مهم تر باشد. اگر می خواهید بدانید چه چیزی برای شما مهم است و در یک رابطه عاشقانه چه چیزی را آرزو می کنید، میتوانید این تست شخصیت را انجام دهید.

پس از آنکه خود این تست را انجام دادید، پیشنهاد می کنیم حتما آن را برای همسرتان نیز اجرا کنید تا بدانید که او در رابطه عاشقانه با شما، به چه چیزی بیشتر از هرچیز اهمیت میدهد و ملاک اصلی عاشقی برایش چیست.

تست-عشق (1)

چهره مرد

اگر شما یا همسرتان اولین چیزی که دیدید تصویر صورت مرد بود، به معنای واقعی کلمه یک متفکر بزرگ هستید. برنامه ریزی برای شما از همه چیز مهمتر است و شما برای هر کاری برنامه ریزی دارید، از آنچه قرار است برای هر وعده غذایی روز بعد بخورید گرفته تا جایی که بچه هایی که هنوز به دانشگاه نرفتند، برنامه ریزی نکنید.

و اما مهمترین چیز برای شما در یک رابطه عاشقانه، ثبات و کنترل است؛ یعنی دوست دارید در عشق و رابطه با همسر آینده تان، مدیریت همه چیز در اختیار شما باشد چراکه وقتی دیگران را رهبری می کنید و کشتی زندگی خود را هدایت می کنید احساس بهتری دارید.

برای زندگی مشترک موفق، یک شریک قوی که مایل است به شما اجازه دهد سکان هدایت را به دست بگیرید، دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارد، به خصوص زمانی که به اندازه کافی به شما اعتماد داشته باشد.

گوسفند

اگر شما یا همسرتان اولین بار که به تصویر نگاه کردید گوسفندان موجود در عکس را دیدید، فردی حساس و رمانتیک هستید و مهم ترین مسئله در رابطه عاشقانه با همسرتان، برای شما احساس و عاطفه است.

گاهی شما کوهی از عشق برای دادن دارید، اما از ترس طرد شدن یا بدتر از آن، ناامید شدن از هر راه ممکن می ترسید این کار را انجام دهید ولی گاهی بر تمام این موارد غلبه کرده و آن را ابراز می کنید.

شما می خواهید همیشه احساس کنید که 100 درصد مورد تحسین قرار گرفته اید و زندگی را می خواهید که در آن هر روز و هر شب با نشانه های عشق و عاشقی از سوی همسرتان غافلگیر شوید. شما خواهان زندگی ای هستید که در آن عشق به طور طبیعی اتفاق بیفتد و این احساس بدون شک و خالصانه باشد.

پسری کنار درخت

اگر شما یا همسرتان در نگاه اول به تصویر، پسری را کنار درخت دیدید، یک رئالیست امیدوار هستید به همین دلیل به سادگی و سرعت، عاشق نمی شوید و برای انتخاب همسر آینده تان، ابعاد متعددی را در نظر میگیرید. آنچه شما از یک رابطه عاشقانه میخواهید ارتباط شفاف و اعتماد است.

شما نه به گل نیاز دارید و نه نیازی به ابراز احساسات بزرگ دارید، بلکه آنچه شما نیاز دارید فردی است که بفهمد یک رابطه نیاز به تلاش صادقانه برای ساخته شدن و پابرجا بودن دارد.

برای شما، شریکی که بتواند نظر خود را به روشی سازنده بیان کند، کاملاً کلیدی است. برای شما، صحبت در مورد احساسات خود، چه خوب و چه بد، تنها راه رسیدن به صمیمیت واقعی و پایدار است.

کلبه

اگر شما یا همسرتان اولین چیزی که در نگاه اول به تصویر دیدید کلبه ها بود پس شما از آن دسته افرادی هستید که از یک رابطه احساسی و عاشقانه می ترسید. شما از نظر تئوری ایده داشتن یک شریک زندگی را دوست دارید، اما در واقعیت تقسیم زندگی خود با کسی دیگر، شما را می ترساند.

شما نمی خواهید برای همیشه تنها باشید، اما فکر اینکه در یک رابطه احساسی و عاشقانه جدی با فردی به عنوان شریک زندگی باشید برایتان دلهره آور است.

آنچه در یک رابطه برای شما اهمیت دارد، دوستی و صمیمیت بدون قید و شرط است و این یعنی چیزی که واقعاً برای شما مهم است این است که شریک زندگی شما یک دوست باشد، دوستی که بتوانید به او اعتماد کرده و بدون دلهره زندگی تان را با او ادامه دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان