//
کدخبر: ۳۶۳۸۷۱ //
آموزش آشپزی | آشپزی | فینگر فود کباب

می خوای یک طعم فوق العاده را امتحان کتی؟ / فینگر فود کباب رو بهت پیشنهاد میدم / یکبار امتحان کن محاله مشتری نشی

فینگرفود کباب یکی از غذاهای فست فودی عالی و خوشمزه است که برای پذیرایی در مهمانی ها گزینه مناسبی است. در این بخش می توانید یک طرز تهیه فینگر فود کباب با روش ساده و فوری را مطالعه کنید.

می خوای یک طعم فوق العاده را امتحان کتی؟ / فینگر فود کباب رو بهت پیشنهاد میدم / یکبار امتحان کن محاله مشتری نشی
به گزارش فرتاک نیوز،

فینگر فودها انتخابی مناسبی برای پذیرایی در مهمانی ها به ویژه تولد است. در این بخش نیز طرز تهیه فینگر فود کباب که یک غذای محبوب با طعم عالی است را مطالعه می کنید.

در این بخش پخت انواع فست فودهای خانگی با پختی سریع و آسان را برای شما علاقمندان قرار داده ایم. بنابراین علاوه بر پخت فینگر فود کباب می توانید با تهیه رایس برگر و همبرگر گیاهی نیز آشنا شوید.

مواد لازم

بادمجان: ۲ عدد

گوجه فرنگی: ۳ عدد

سیب زمینی: ۴ عدد

پیاز: ۱ عدد

بلغور یا گندم: سه چهارم فنجان

گوشت چرخ شده: ۳۰۰ گرم

آب: ۲ قاشق غذاخوری

مواد سس

آب گرم: یک و نیم لیوان

رب گوجه فرنگی: ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه فینگر فود کباب عالی

اولین مرحله از تهیه این فینگرفود خانگی شستن بادمجان ها و پوست کندن آن می باشد. بهتر است برای زیبایی کار بادمجان ها را راه راه پوست بکنید. بادمجان ها را به صورت ورقه ای برش بزنید. بادمجان ها را در کاسه ای به همراه مقداری نمک و آب قرار دهید. بعد از ۲۰ دقیقه استراحت تلخی بادمجان ها از بین می رود.

حالا باید مواد میانی فینگرفود را تهیه کنید. در کاسه ای مقداری گوشت چرخ شده را ریخته و با بلغور و پیاز رنده شده به خوبی ورز دهید. حالا مقداری ادویه که شامل فلفل سیاه، آویشن و نمک است به آن اضافه کرده و مقداری سیر رنده شده نیز قاطی کنید. حالا مواد را مجدد ورز داده و روی آن را مقداری سلفون بپیچید. مواد را تا مدت ۱۵ دقیقه در یخچال قرار دهید.

بعد از استراحت مواد مواد حجیم شده و می توانید سیب زمینی های آماده کنید. سیب زمینی ها را پوست کنده و به صورت ورقه ای برش دهید. با استفاده از مقداری روغن سیب زمینی ها را سرخ کنید. بعد از برشته شدن سیب زمینی را از درون روغن خارج کرده و بعد از خشک شدن آب بادمجان ها آن را درون روغن سرخ کنید. گوشت ها را نیز اندازه قطر بادمجان ها درون روغن انداخته و سرخ نمایید.

در مرحله بعدی از طرز تهیه فینگر فود کباب باید گوجه فرنگی و فلفل ها را به صورت حلقه ای برش بزنید. مواد را به صورت جداگانه تفت دهید. یک لایه بادمجان، سیب زمینی و گوشت را روی یکدیگر قرار دهید. در نهایت نیز گوجه ها را قرار داده و در صورت دلخواه می توانید با یک خلال به یکدیگر متصل کنید. فینگرفودها برای قرار گرفتن در فر آماده هستند.

حالا نوبت به تهیه سس رسیده و باید ۲ قاشق رب گوجه فرنگی را درون مقداری آب بریزید. بعد از باز شدن آب گوجه فرنگی ها مواد سس را روی غذا ریخته و به مدت ۳۰ دقیقه برای پخت قرار دهید. دمای پخت مواد باید ۱۸۰ درجه سانتی گراد باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان