//
کدخبر: ۳۶۳۴۰۰ //
شلوار مام استایل

شلوار مام استایل با مانتوهای تابستانی را این طوری ست کن!

شلوار های مام استایل به دلیل داشتن فاق بلند یکی از محبوب ترین و بهترین نوع شلوار ها محسوب می شوند

شلوار مام استایل با مانتوهای تابستانی را این طوری ست کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل به مدلی از شلوارهای با جنس لی گفته می شود که تا حدودی ضخیم بوده و به صورت گشاد و با فاق بلند هستند. این شلوار ها در گذشته نیز ترند بوده و پس از مدت ها دوباره روی کار آمده اند. البته این شلوار با شلوارهای مام قدیمی تفاوت کوچکی دارد و آن این است که پاچه شلوارهای مام جدید را کمی تا می شود تا زیباتر و به روزتر به نظر برسد. با استفاده از این شلوار ها می توانید استایلی بسیار جذاب و زیبا داشته باشید.

شاید جالب باشد بدانیدکه این نوع شلوار ها در گذشته مورد تمسخر قرار می گرفت اما امروزه به عنوان استایلی بسیار پرطرفدار مورد توجه قرار گرفته است. فاق این شلوار ها به صورتی است که قسمت گودی کمر را می پوشاند. اگر دارای اندام ساعت شنی هستید این نوع شلوار گزینه بسیار مناسبی برای شماست. با پوشیدن این شلوار پایین تنه شما صاف و بلند نشان داده می شود. از دیگر ویژگی های این شلوار می توان به جیب های بزرگ و مشخص در پشت آن اشاره کرد.

ست کردن با انواع شلوار مام استایل

شلوار جین مام استایل : این شلوار جین، فاق بلند و زیپ بلندی دارد که تا بالای کمر امتداد دارد. قسمت پاهای شلوار کمی گشاد است و باعث بلند تر دیده شدن قدتان میشود و به عنوان یکی از شیک ترین لباس های استایل کژوال استفاده میشود و این یک گزینه دخترانه تر برای شلوار های سبک بوی فرند است. اینها معمولاً به رنگ آبی کلاسیک و بدون پارگی عمق رویشان هستند، اما با کمی پوشیدگی جزئی بسیار عالی به نظر می رسند. این جین گزینه مناسبی برای یک قرار صبحانه و یا حتی یک شب در شهر به همراه دوستان است.

مام استایل های سنگ شور یا اسیدواش: اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید فکر و ایده هایتان محدود نباشد و متفاوت باشید، این گزینه را انتخاب خواهید کرد. می توانید این شلوار جین را با یک بلوز یا پلیور اور سایز ست کنید. همچنین با پوشیدن یک کفش غیر اسپورت این استایل را به یک لباس مهمانی دوستانه تبدیل کنید.

شلوارهای مام استایل برش دار یا زاپ دار: شلوارهای زاب دار یا دارای پوسیدگی در انگلیسی Ripped نامیده می شوند، می توانید خودتان از نقطه های کوچک پارگی و پوسیدگی تا خطوط و مربع های کمی بزرگتر را ایجاد کنید یا به همان صورت بخرید. با پایین تر رفتن دمای هوا می توانید یک جوراب شلواری توری از زیر شلوار بپوشید هر چند این شلوار همیشه مورد اعتراض پدربزرگ مادر بزرگ ها است، اما هرکس می تواند با این استایل بسیار خوش تیپ باشد.

شلوار مام استایل بگی : به عنوان یکی از راحت ترین شلوار جین هاست. در واقع پاهای این شلوار کمی گشادتر از دیگر مام استایل هاست. این شلوار تیپ شما را کمی با مزه نشان می دهد. اگر پاها و دور کمر کمی تپل دارید گزینه مناسبی برایتان است و همینطور اگر پاهایتان زیادی لاغر باشد، می توانید آن را با یک ژاکت یا تاپ تکمیل کنید. با نگه داشتن نسبت ها، اگر کفش پاشنه بلند بپوشید، پاهایتان را کشیده تر نشان دهید و زیبایی شناسی ساده ای ایجاد کنید. از میان رنگ های مشکی، آبی روشن یا سایه جین سنتی برای خود انتخاب کنید. این یک گزینه همه کاره برای لباس روزمره است!

ست مانتو شومیزی با شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل هم مانند شومیزها کاربردی اند، به اندام همه می آیند و لباس های راحتی هم هستند. ست کردن شلوار مام با مانتوی شومیزی فکر خوبی است و برایتان استایلی کاملاً اسپرت رقم می زند. اگر دوست دارید که استایل خیابانی تان چابک و راحت باشد، مانتوی شومیزی را با چنین شلواری بپوشید. شلوار مام استایلتان می تواند هر جنسی داشته باشد، جین خنک یا کتان. همراه کردن این ها با یک جفت صندل، باعث می شود که تابستان را خنک تر و شیک تر از همیشه بگذرانید.

مانتو عروسکی و شلوار مام استایل

اگر دنبال یک استایل خیابانی به اصطلاح خفن و عالی هستید، پس، از پوشیدن مانتو عروسکی و شلوار مام استایل، هراسی نداشته باشید. شلوار مام فیت هم با مانتو عروسکی، دو ترکیب بی نظیرند. ولی اگر قدبلند هستید، این دو را با هم امتحان کنید. از رنگ های مختلف می توانید برای ست کردن مانتو و شلوار استفاده کنید برای مثال دو رنگ مکمل مثال آبی کاربنی و زرد یا رنگ های پاستلی نظیر آبی و صورتی .

شلوار مام استایل با مانتو بلند و جلوباز

گرچه شلوار مام استایل با مانتو و روپوش های کوتاه خیلی جذاب است اما اگر قد بلندی دارید و مانتوی شما اسپرت و جلوباز است می تواند ایده متفاوتی باشد چون غالب خانم های جوان شلوار مام را با البسه کوتاه می پوشند.اگر شما نیز به دنبال پاسخ مناسبی برای پرسش شلوار مام استایل را با چی مانتوی بپوشیم؟ هستید، می توانید یکی از مانتوهای جلو باز خود را با شلوار مذکور ست کرده و حس جوان و سر زنده بودن را برای خود هدیه دهید. توجه داشته باشید که مانتوهای جلو باز در هر طرح و رنگی، همخوانی بسیار فوق العاده ای را، با شلوار مام استایل دارند و همین امر سبب شده است تا امروزه بسیاری از خانم ها، ست مانتو جلو باز با شلوار مام را در اولویت های خود قرار دهند.

ست کردن مانتو های اسپرت با شلوار مام استایل

شما می توانید شلوار مام مدنظرتان را به راحتی با مانتوهای اسپرت خود ست نموده و متفاوت ترین تیپ را برای خود هدیه دهید. توجه نمایید که ست کردن مانتو های اسپرت رنگ روشن با شلوار مذکور، می تواند شما را جوان تر نشان دهد. ست کردن مانتو اسپرت با شلوار مام استایل و مام فیت، مناسب ترین تیپ برای فصل تابستان می باشد و شما می توانید در روزهای پایانی فصل ، تیپ خفن و باشکوهی را، تجربه نمایید.

میتوانید مانتو کتی خود را با شلوار مام استایل ست کنید

اگر قصد دارید در مراسم های خاص از مانتو کتی استفاده کنید این استایل مخصوص شماست. این ست بیشتر برای افرادی است که به استایل رسمی و زنانه علاقه دارند. ترکیب صندل با مانتو کتی جالب به نظر نمی آید اما زمانی که آنرا با شلوار مام استایل ترکیب میکنید به معجزه و اوج زیبایی این ست پی میبرید. همچنین در نهایت و برای تکمیل میتوانید صندل های پاشنه بلند را با کیف خود ست کنید.

شلوار مام استایل و کتانی

نکته مثبتی که در مورد این شلوار وجود دارد این است که با هر نوع کفشی به راحتی ست می شود. در ساده ترین حالت می توان از کفش های کتانی یا اسنیکرز برای ست کردن با آن استفاده کرد. این کفش ها برای پیاده روی، دورهمی، استایل های خیابانی و … مناسب هستند.

علاوه بر آن دختران می توانند به همراه این نوع شلوار از کفش های پاشنه دار نیز استفاده کنند. استفاده از این نوع کفش نیز جذابیت بسیار زیادی در استایل شما به همراه دارد. علاوه بر آن استفاده از بوت یا کفش هایی با پاشنه پهن نیز برای این استایل مناسب است. استفاده از کفش هایی با طراحی مدرن در کنار این نوع شلوار می تواند استایل شما را کاملاً متعادل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان