//
کدخبر: ۳۶۳۱۹۸ //

اگه باهوشی بگو ببین کدوم خودرو ترافیک رو از بین می بره؟

در حال حاضر، با استفاده از منطق، کدام خودرو را برمی دارید تا ترافیک را از بین ببرید؟ شما یک ماموریت پیچیده در پیش رو دارید.

اگه باهوشی بگو ببین کدوم خودرو ترافیک رو از بین می بره؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بارها و بارها به تصویر نگاه کنید. شما فقط یک حرکت برای حل این بازی فکری دارید. برای پایان دادن به ترافیک کدام خودرو را حرکت می دهید؟

این تست هوش به آن آسانی ها که فکر می کنید نیست، پس قبل از ان که تست را دست کم بگیرید تمام دقت تان را به کار ببرید!

تست هوش ترافیک

با یک حرکت این ترافیکی را که یکی از آن ماشین ها ایجاد کرده را باز کنید. بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک راننده بیفتد این است که در ترافیک گیر کند، بدتر از آن اگر صحنه ای مانند تصویر کشیده شده باشد. این تست را با حذف تنها یکی از ماشین ها حل کنید و آن را در 7 ثانیه انجام دهید. شما این امکان را دارید که با یک حرکت، همیشه با استفاده از منطق در چنین شرایطی، این مشکل را خنثی کنید. 

قبل از ایجاد این چالش ویروسی که برای شما آماده کرده ایم، کمی استراحت کنید. تنها در این صورت است که می توانید راه حل را پیدا کنید، در غیر این صورت برای هر کسی دشوار خواهد بود. تمام جزئیات موقعیت را بشناسید و با موفقیت پاسخ دهید.

تصویر تست هوش ترافیک: کدام خودرو ترافیک را از بین می برد؟

8

آیا از جستجو و فکر کردن خسته شده اید و هنوز هیچ چیز نیست؟ این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که موفق به انجام این چالش شده‌اند، نگران نباشید، از شما دعوت می‌کنیم راه‌حل این چالش باورنکردنی  را ببینید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پاسخ تست هوش ترافیک

جواب ماشین شماره 3 است. با بیرون آوردن آن وسیله، بقیه بدون مشکل به راه خود ادامه می دهند

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان