//
کدخبر: ۳۶۳۰۲۶ //
تست بینایی

می خوای بدونی بینایی ات خوبه یا نه؟ مار پنهان در تصویر را پیدا کن

شما را به انجام یک آزمون جذاب دعوت می کند.

می خوای بدونی بینایی ات خوبه یا نه؟ مار پنهان در تصویر را پیدا کن
به گزارش فرتاک نیوز،

در این آزمون جایی در تصویر ماری در کمین شکارش نشسته و به طرز ماهرانه ای خود را در محیط جنگل پنهان کرده است. کارشناسان ادعا می کنند فقط افراد تیزبین می توانند مار پنهان  شده در تصویر را پیدا کنند. شما چطور آیا فکر می کنید از بینایی بالایی برخوردار هستید؟

این خزنده کاربران شبکه های اجتماعی را گیج کرده است. چون این مار کشنده با پنهان شدن در میان برگ ها ثابت کرده است که استاد استتار است.

تست بینایی مار پنهان

به تصویر نگاه کنید، مار کجاست؟

مار-پنهانتصویر کف جنگلی را نشان می دهد که از برگ های ریخته شده درختان پوشیده شده است، اما ماری در آن به خوبی پنهان شده است. این مار از گونه سر مسی یا Copperheads است. این اسم عجیب و غریب از سر برنزی رنگ آنها گرفته شده است.  آنها خزندگان زهرآگین و نیش دردناکی دارند.

به هر حال، آیا موفق شدید مار را پیدا کنید؟ اگر بله، واقعا از چشمان تیزبینی برخوردار اید و به شما تبریک می گویم. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در مرکز تصویر، در کنار یک تک برگ سبز تنها، می توان سر مار را دید. اگر با دقت بیشتری در مرکز تصویر نگاه کنید می توانید الگوهای تیره مثلث مانند روی پوست مار را ببینید.

حالا دوباره به تصویر نگاه کنید. گمان می کنیم این دفعه موفق خواهید شد.

اما اگر موفق نشدید به تصویر زیر نگاه کنید آن را برای شما مشخص کرده ایم.

مار-پنهان-در-تصویر

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان