//
کدخبر: ۳۶۲۵۵۷ //

این معما را تنها ۵ درصد از کاربران حل میکنند/ هوش خودت را امتحان کن

تست های هوش امروزه طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند.

این معما را تنها 5 درصد از کاربران حل میکنند/ هوش خودت را امتحان کن
به گزارش فرتاک نیوز،

معماهای ریاضی راه جالبی هستند تا فعالیت های مغزی ما را تحریک و تقویت کنند. از طریق این مسئله های ریاضی می توان توانایی های نیم کره چپ مغزی را سنجید.

گفته می شود بخش سمت چپ مغز مربوط به فعالیت های ریاضی است و افرادی که نیم کره چپی مغز ورزیده و قوی دارند در دروس مربوط به ریاضی و محاسبات و منطق بهتر عمل می کنند. اما چه مانعی برای افرادی وجود دارد که نیمکره چپشان به اندازه نمیکره راست قوی نیست؟ این تست ها برای همه کسانی طراحی می شود که علاقه مند هستند سرگرم شده و میزان هوش ریاضیاتی خود را ارزیابی کنند و حتی این قوه را تقویت کنند.

پس با ما همراه باشید تا بتوانید این چالش محاسباتی را حل کنید و با بقیه دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تست هوش فنجان ها

آیا می توانید حدس بزنید جمع فنجان قرمز، سبز و بنفش چقدر می شود؟

1

تست هوش فنجان ها

راه حل معما

46= 4+42=7*4+6

اگر به محاسبه اول دقت کنید، می بینید که یک فنجان قرمز دارای مقدار 4 است زیرا مجموع مقادیر برابر با 8 است. اما جزئیات در عملیات دوم که مجموع دو نیم فنجان است به وجود می آید. و برابر است با 6. در نهایت، فنجان بنفش دارای ارزش فردی 7 است زیرا مجموع دو عدد از آنها 14 است.

حالا با این داده ها فقط باید محاسبات نهایی را انجام دهید و قادر خواهید بود معما را حل کنید. در سطح ریاضی برای رسیدن به وضوح نهایی کمی مشکل وجود دارد زیرا یک فنجان به دو صورت ارائه می شود و این جزئیاتی است که شما به آن توجه نکرده اید. در قسمت آخر فراموش نکنید که ابتدا ضرب و سپس جمع انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان