//
کدخبر: ۳۶۱۳۴۹ //
تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

اندازه قدت رو بگو تا بهت بگم چه شخصیتی داری/ شک نکن دقیق است

اندازه قدت رو بگو تا بهت بگم چه شخصیتی داری/ شک نکن دقیق است
به گزارش فرتاک نیوز،

شخصیت شناسی افراد بر اساس قد یکی از خارق‌العاده‌ترین تکنیک‌های طالع بینی است که از جذابیت بالایی برخوردار است. قطع به یقین حتی شما هم با تصور داشتن این توانایی و آشنایی با شخصیت افراد بر اساس قد احساس خوشحالی کرده‌اید؛ چراکه با در اختیار داشتن اطلاعات اجمالی درباره افراد مختلف اجتماع ارتباط گرفتن با ایشان راحت‌تر خواهد بود.

به طور کلی افراد در کشورهای مختلف در رده بندی قد بلندها، قد کوتاه‌ها و افراد دارای قد متوسط یا نرمال قرار دارند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده در علوم روانشناسی بر اساس همین دسته بندی به راحتی می‌توانید خصوصیات و ویژگی‌های افراد مختلف را تشخیص دهید. این توانایی علاوه بر مزایایی که دارد، جذابیت بالایی هم به همراه دارد، بنابراین با مطالعه‌ی این مطلب این توانایی را به دست بیاورید و از داشتن این اطلاعات نهایت لذت را ببرید.

رشد قدی انسان‌ها در دوره‌های سنی

آنچه که مسلم است، انسان از بدو تولد تا سنین جوانی در پروسه رشد قدی خواهد بود، اما قد بلند یا کوتاه بودن هر انسانی از همان سال‌های اول کودکی مشخص خواهد شد. از جمله عواملی که موجب رشد قدی نرمال یا بالای نوزادان می‌گردد، تغذیه مناسب و اصولی از بدو تولد تا دوسالگی می‌باشد. بنابراین هیچ فردی توانایی تعیین قد بلند یا کوتاه بودن خود را ندارد و قد هر انسانی با توجه به ژنتیک پدر و مادر و تغذیه در زمان نوزادی تعیین خواهد شد. در یک بیان کلی افراد کوتاه قد یا افراد با قد بلند و متوسط هر یک از زیبایی اندام خاص خدادادی برخوردار هستند و با توجه به توانایی‌هایی که دارند می‌توانند به اهداف خود در زندگی برسند. بنابراین شخصیت افراد بر اساس قد به هیچ وجه عدم توانایی یک گروه قدی از انسان‌ها را تائید نخواهد کرد. لازم است بدانید که تفاوت قدی بین انسان‌ها در تمامی کشورها نیز وجود دارد و تنها مختص به مردم یک کشور خاص نیست.

شخصیت شناسی افراد بر اساس قد چگونه است؟

برای شناختن افراد بر اساس قدی که دارند، می‌بایست بدانید افراد با قدهای مختلف چه نوع ویژگی‌ها و خصوصیات ذاتی می‌توانند داشته باشند. طبیعتاً باتوجه به اینکه یکی از عوامل موفقیت اجتماعی توانایی برقراری ارتباط با افراد مختلف است، داشتن اطلاعاتی از این قبیل به شما در رسیدن به اهداف کاری یا شخصی بسیار بسیار کمک خواهد کرد. به بیان ساده‌تر با قاطعیت می‌توان گفت به خاطر داشتن مطالب زیر در برهه‌های زمانی مختلف به کار شما خواهد آمد. شخصیت افراد بر اساس قد که با کمک علم روانشانسی محقق می‌گردد، به شرح زیر می‌باشد:

قد کوتاه‌ها: در اجتماع قشر عظیمی از مردم جامعه در دسته‌ی قد کوتاه‌ها قرار دارند و متاسفانه برای انجام برخی از امورات دچار مشکل خواهند بود. این در حالی است که افراد قد کوتاه از هوش بالا و توانایی بدنی عالی برخوردار می‌باشند و به راحتی از عهده کارهای بزرگ بر خواهند آمد.

این دسته از افراد که به سبب عوامل ژنتیکی و خانوادگی از قد کوتاهی برخوردار می‌باشند، علیرغم دید کلی جامعه افراد موفقی هستند و در عرصه‌های مختلف ورزش بدنی یا ذهنی به موفقیت‌های بزرگ دست یافته‌اند.قد بلندها: مطالب به دست آمده در باب شخصیت افراد بر اساس قد نشان می‌دهد که قد بلندها از جایگاه برجسته‌ای در جامعه برخوردار می‌باشند.

به همین جهت به نسبت قد کوتاه‌ها اعتماد به نفس بیشتری دارند و با این اعتماد به نفس بالا توانایی انجام هر نوع کاری را خواهند داشت.

قد بلندها با ویژگی‌های بدنی و تسلط کافی که دارند، به راحتی می‌توانند به مشاغل مورد علاقه خود دست پیدا کنند. البته ناگفته نماند که تحقیقات علمی بیانگر آن است که افراد قد بلند از نظر عقلی بسیار دیرتر دچار فراموشی و زوال عقل خواهند شد. به بیان ساده‌تر قد بلندان از چندین منظر مختلف دارای برتری در اجتماع می‌باشند.

قد متوسط: تعداد زیادی از افراد جامعه نه قد بلندی دارند و نه از قد خیلی کوتاهی برخوردار هستند، این دسته از افراد جامعه در دسته‌ی افراد با قد متوسط یا نرمال قرار می‌گیرند. این افراد که قدی بالاتر از 150 و پایین‌تر از 180 سانتی متر دارند، تقریبا به راحتی به تمام امیال و خواسته‌های خود دست پیدا می‌کنند. این دسته افراد که بدون سر و صدا و مشکل به کار خود ادامه می‌دهند، راحت‌تر به موفقیت خواهند رسید.

به وضوح روشن است که با استفاده از توضیحات فوق، می‌توانید بهتر افراد را بشناسید و با ایشان ارتباطات دوستانه خوبی برقرار نمائید. این مطالب برای روابط بین کارمند و رئیس، زوج‌های جوان، استاد و شاگرد و... بسیار بسیار مفید خواهد بود.

نکات طلایی برخورد با افراد بر اساس قد

اگرچه مطالب فوق، کمک شایان توجهی در برخورد با افراد مختلف خواهد کرد، اما نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که حتماً باید به آن توجه داشته باشید تا در شخسیت شناسی افراد بر اساس قد با هیچگونه مشکلی رو به رو نشوید. برخی از مهم‌ترین این نکات عبارت هستند از:

عموماً مردان از ایراد گرفتن به قد خویش اصلاً خوشحال نمی‌شوند، بنابراین مردانی که نسبتاً قد کوتاهی دارند را سرزنش نکنید. قشر عظیمی از مردان در جوامع مختلف با قد بلند خود احساس اعتماد به نفس بهتری دارند و به این ویژگی خود می‌بالند.

زنان لاغر اندام و قد بلند در کشورهای مختلف به راحتی می‌توانند مانکن‌های موفقی باشند، زیرا از استایل بدنی مناسبی برخوردار هستند. این در حالی است که اگر زنان قد کوتاهی داشته باشند، احساس ناراحتی کمتری می‌نمایند.

هرگز افراد قد کوتاه را دست کم نگیرید؛ چراکه بر اساس تحقیقات پزشکی به عمل آمده افرادی که قد کوتاهی دارند، ذهنی خلاق و توانایی بدنی بالایی نیز دارند. به همین جهت به راحتی می‌توانند از عهده کارهای عملی بزرگ بر بیایند.

به طور کلی بهتر است با افرادی که در رده قدی مختلف قرار دارند، به هیچ وجه ایراد یا اشکالی وارد نکنید. قد هر انسانی به صورت خدادادی تعیین می‌گردد و هیچ فردی توانایی تغییر آن را نخواهد داشت.

جالب‌ترین مطالب درباره شخصیت افراد بر اساس قد

افراد در کشورهای خارجی و ایران که دسته بندی قدی مختلف قرار دارند، از موقعیت‌های خاصی نیز برخوردار شده‌اند و حقایق جالبی در این باره وجود دارد که عبارت است از:

تحقیقات میدانی در جوامع مختلف نشان می‌دهد که، مدیران و مقام‌های نظامی برتر در کشور آمریکا قد بسیار بلندی دارند و عموماً قد ایشان از 180 سانتی متر بیشتر است.زنان قد بلند هیچگونه میلی به ازدواج کردن با مردان از خود کوتاه‌تر نخواهند داشت، در مقابل آقایان نیز برای ازدواج زنان از خود کوتاه‌تر را می‌پسندند.

بانوانی که از قد بسیار بلندی برخوردار هستند، مدیران موفقی می‌باشند که در هر مجموعه‌ای می‌توانند به موفقیت برسند.جالب است بدانید که قد بلند در مردان بر صدای ایشان نیز تاثیر مثبت می‌گذارد، به همین جهت افراد دارای قد نرمال صدای جذابی هم دارند.

قد کوتاه‌ها به نسبت افراد قد بلند بسیار بسیار صبورتر هستند و در مقابل انسان‌های دارای قد بلند زودتر عصبانی خواهند شد. بنابراین بهتر است با افراد قد بلند با حوصله بیشتری برخورد کنید تا زود عصبانی نشوند.متاسفانه تحقیقات نشان می‌دهد که زنان قد بلند به نسبت زنان قد کوتاه بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های سرطانی قرار خواهند داشت.

البته ناگفته نماند که شخصیت افراد بر اساس قد و نکات فوق در ایشان احتمالی خواهد بود. بنابراین ممکن است افراد با قد بلند یا کوتاه از ویژگی‌های منحصر به فرد فوق نیز برخوردار نباشند. به عبارت دیگر موارد فوق در اکثریت موارد دیده شده است، اما صد در صدی نمی‌باشد.

شایعات را باور نکنید!

متاسفانه بسیاری از مردم جامعه مطالب مختلف در رابطه با طالع بینی و شخصیت شناسی بر اساس قد را از رسانه‌های نامعتبر مطالعه می‌کنند و به برخی از مطالب نادرست یقین می‌بندند. این نوع مطالب نادرست موجب می‌شود که افراد برخی از موضوعات را باور کرده و غیر آن را نپذیرند، در حالی که بسیاری از تحقیقات به عمل آمده در افراد مختلف احتمالی می‌باشد.

بنابراین اگر مایلید علم خود را درباره شخصیت شناسی از روی قد بالا ببرید، فقط و فقط از مراجع مطمئن که مطالب اصولی منتشر می‌نمایند، اطلاعات کسب کنید. شخصیت شناسی می‌بایست مبتنی بر مطالب تحقیق شده باشد و از خرافه پراکنی به دور باشد تا مخاطب را به خود جذب نماید. این مطالب اگر مبتنی بر واقعیت باشد، مزیت‌های بیشماری هم به همراه خواهد داشت.

شخصیت شناسی را دست کم نگیرید!

از آنجا که مطالب فوق بر اساس تحقیقات و مطالعات علمی مطرح شده است، به هیچ وجه نباید علم شخصیت شناسی را دست کم بگیرید. این علم و تسلط کافی بر آن می‌تواند در موقعیت‌های اجتماعی مختلف موجب حل مشکلات و معضلات دوستانه یا خانوادگی شود، بنابراین با به خاطر سپردن مطالب شخصیت افراد بر اساس قد می‌توانید از آن در شرایط مناسب بهره ببرید.

این نوع اطلاعات حتی می‌تواند به شما در زمان خرید هدیه برای دوستان و آشنایان نیز کمک کند؛ چراکه به راحتی متوجه خواهید شد که از نوع هدایایی خوششان می‌آید. به همین جهت برای هر فردی در اجتماع لازم است که اطلاعات تخصصی فوق را در اختیار داشته باشد تا به موقع از آن استفاده کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان