//
کدخبر: ۳۵۹۴۳۰ //
عاطفه رضوی | شهره لرستانی | مازیار لرستانی

واکنش جالب عاطفه رضوی به تغییر جنسیت شهره (مازیار) لرستانی+ ویدئو

عاطفه رضوی به تغییر جنسیت شهره(مازیار) لرستانی واکتش نشان داد

واکنش جالب عاطفه رضوی به تغییر جنسیت شهره (مازیار) لرستانی+ ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

شهره (مازیار) لرستانی بعد از 56 سال پرده از راز درونی خود برداشت.

شهره لرستانی و مواردی از این دست؛ بنا به دلایل ژنتیکی و پزشکی؛ در هر جامعه ای دیده می شود و افرادی همانند شهره لرستانی؛ در واقع، انسان هایی هستند که ناخواسته سال های زیادی را در رنج شدیدی از وضعیت خود، به سر برده و بنابر ملاحظات فرهنگی و دیدگاه های عمومی، توان برخورد منطقی با این پدیده را ندارند.

شهره لرستانی؛ بی گمان هنرمندی سالم، پاک، مردمی و متدین به آموزه های دینی و شرعی است و لازم است جامعه، با چنین قضایایی از سر منطق در آیند و نگاه های سنگین ناشی از ناآگاهی، تعصبات بی مورد و اشارات و ایماهای مبتنی بر جهل و خرافه را از روی این گونه پدیده های طبیعی بردارند.

بایستی پذیرفت که زندگی دوگانه برای یک انسان؛ خصوصا اگر در دنیای هنر باشد، واقعا دشوار است و پذیرش آن از سوی برخی از مخاطبان هم، به سختی صورت می پذیرد. باشد که مازیار فعلی و شهره ی پیشین، فقط تحت یک عنوان به عنوان انسان و یک مفهوم به عنوان انسانیت، به زندگی خود ادامه دهند و همه نیز تحت همین عناوین با آن ها برخورد داشته باشند.

 

عاطفه رضوی در سال ۱۳۴۷ در شهر تهران متولد شد. عاطفه رضوی در سال ۱۳۶۳ در دورهٔ دبیرستان موفق به کسب رتبهٔ اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید. عاطفه رضوی دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵ به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

شهره (مازیار) لرستانی با انتشار یک ویدیو از تغییر جنسیت خود خبر داد و اعلام کرد از این پس نامش مازیار است. شهره لرستانی هم چنین از روی تخت بیمارستان بعد از عمل جراحی تغییر جنسیت گفت : 56 سال با این دوگانگی ساختم اما از این پس می خواهم آن کشی باشم که دوست دارم.

تغییر جنسیت شهره(مازیار لرستانی) واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان