//
کدخبر: ۳۵۹۴۲۶ //
شهره لرستانی | مازیار لرستانی

صحبت های شهره لرستانی بعد از عمل تغییر جنسیت از روی تخت بیمارستان + ویدئو

صحبت های شهره (مازیار) لرستانی در بیمارستان بعد از عمل تغییر جنسیتش .

صحبت های شهره لرستانی بعد از عمل تغییر جنسیت از روی تخت بیمارستان + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتاً اهل خرم آباد است. شهره لرستانی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر شهره لرستانی بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

بیوگرافی شهره لرستانی:

شهره لرستانی ( متولد ۳۱ خردادماه ۱۳۴۵ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است. پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. شهره لرستانی در سال 1364 پس از دیپلم وارد دانشگاه هنر شد. او فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی در مقطع فوق لیسانس است.

شهره لرستانی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با بازیگری در تئاتر شروع کرده است و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به سینما راه یافت و در سال 1365 با سریال اغر بخیر اولین بار وارد تلویزیون شد و با سریال آپارتمان شناخته شد.

شهره لرستانی درباره کودکی اش می گوید:علاقه به بازی و نوشتن از کودکی در خون من بود. گروه تئاتر مدرسه همیشه دست من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم و در همان دوران قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم.

تطبیق جنسیت

لرستانی، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و نام مازیار را برگزید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان