//
کدخبر: ۳۵۹۱۸۰ //

این زن و شوهر جوان و جنجالی سوژه تمام خبرگزاری‌های دنیا شدند+عکس

زن و شوهر جوان قصه ی ما، با تعداد زیاد فرزندانشان و در نقطه مقابل با سن کمی که دارند، سوژه ی خبرگزاری های جهان شده اند.

این زن و شوهر جوان و جنجالی سوژه تمام خبرگزاری‌های دنیا شدند+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالیکه این روزها، میل به فرزندآوری در میان زوجین به شدت کاهش پیدا کرده است و جهان در معرض خطر جدی قرار گرفته، هستند افرادی که با عشق و امید به ادامه ی نسل خود، خانواده ی شلوغی را تشکیل و اداره می کنند. خانواده ای که گاهی حتی تعدادشان به ۱۴ نفر هم میرسد.

در مورد کورتنی راجرزو شوهرش کریس صحبت میکنیم که به دلیل داشتن خانواده پرجمعیت خود، به شهرت دست یافته اند.

کورتنی ۳۷ ساله و کریس ۳۴ ساله، سال گذشته پس از تولد فرزند یازدهم خود، تیتر یک اخبار جهانی شدند و همان موقع بود که اعلام کردند، فرزند یازدهم آنها به زودی خواهر یا برادر جدیدی نیز خواهد داشت تا آرزوی داشتن ۱۲ فرزند در خانه آنها محقق شود و هر دو به رویای داشتن خانواده ۱۴ نفره دست یابند.

حالا امسال تصویر فرزند دوازدهم این زوج جوان نیز منتشر شد تا به همه ثابت کنند که پای حرفشان هستند و خیلی زود به آرزویشان رسیدند. چند وقت پیش بود که "کامبریا" فرزند شماره ۱۲ این خانواده در سانتافه نیومکزیکو به دنیا آمد.

کورتنی جوان و همسرش حالا ۱۲ فرزند که تشکیل شده است از ۶ پسر و ۶ دختر دارند. آنها در کنار این ۱۲ فرزند زندگی خوبی در مزرعه‌ ۱۲ هکتاری شان و با ۱۴۰ حیوان خود تجربه می کنند.

مادر جوان این ۱۲ فرزند که به جرئت با وجود سن کم و این تعداد فرزند، یک رکورد دار محسوب میشود در این مورد میگوید:داشتن این همه فرزند، احساس شگفت انگیزی است. ۶ فرزند اول ما همه پسر هستند و ۵ فرزند دختر هم پشت سرهم، بعد از پسرها متولد شده بودند که با دختر آخرمان، تعداد آنها نیز به ۶ رسید.

قطعا هزینه نگهداری از این تعداد فرزند، کم نیست و به گفته‌ی این زوج تنها بخش کوچکی از این هزینه ها، ۱۰ گالن شیر در هفته و ۸۰ پوشک بچه در ماه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان