//
کدخبر: ۳۵۸۶۸۵ //

زمان و نحوه دریافت کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر ارشد پیام نور اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه دریافت کارت آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ – دانشگاه‌های پیام ­نور (نوبت بیست و دوم) و آزاد اسلامی را اعلام کرد.


زمان و نحوه دریافت کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر ارشد پیام نور اعلام شد

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارت‌ شرکت در آزمون‌ داوطلبان‌ از روز سه‌­شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱-با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ از طریق آدرس https://darkhast.sanjesh.org  به سازمان سنجش ارسال نمایید.

۲- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون در بندهای ۹، ۱۲،۱۱،۱۰ و ۱۵ شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثرتا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲۴ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت در کارت ورود به جلسه مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام شود.

۳ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۳ و ۸ (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

۴ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

سازمان سنجش آموزش کشورر اعلام کرد: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند ۷) کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران «سازمان بسیج مستضعفین»، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی مسلح)، این افراد جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در آن نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده ­اند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تأیید قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تأیید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری نمایند تا در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

۴- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر اینصورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات باوی رفتار خواهدشد.

۵- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون را که بر روی سامانه دریافت کارت قرار دارد پرینت نموده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

۶- داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند، ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص (مطابق جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

 آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

 تذکرهای‌ مهم‌

۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح (هشت و سی دقیقه) می‌باشد.

۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب (به استثنای کدرشته های ذکر شده در جدول ذیل)، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند« هـ » آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.

۸– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۹- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

۱۰- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون مذکور از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایید.

۱۱-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ از طریق سیستم پاسخگویی https://request.sanjesh.org با سازمان سنجش مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان