//
کدخبر: ۳۵۷۷۷۴ //
واردات خودروهای با کیفیت

آزادسازی واردات خودرو

با در نظر گرفتن قوانین و شرایط مطلوب در بازار خودرو می توان به بهبود وضعیت آن امید داشت و شرایط خرید خودرو با کیفیت را برای هر ایرانی فراهم کرد.

آزادسازی واردات خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

حدودا 4 سال است که از ممنوعیت واردات خودرو به ایران می گذرد. در اوایل سال 97 با اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، دولت برای حفظ منابع ارزی خود تصمیم گرفت واردات خودرو را ممنوع اعلام کند.  اما در حال حاضر پس از 4 سال و بعد از گذشت دشواری های بسیار این ممنوعیت لغو شد

با این حال هنوز قوانین و شرایط واردات ذکر نشده است و فقط در حد نقل قول هایی در رسانه های مختلف می باشد. اما میتوان گفت که با ورود خودروهای مناسب به هم ریختگی بازار خودرو به طرز چشمگیری کاهش می یابد. زیرا طی چند سال گذشته و بعد از اعمال تحریم ها تولید خودرو نیز روند کاهشی در پیش گرفت در پی این کاهش تولید با وجود تقاضاهای بسیار گسترده تر از عرضه، قیمت خوردو به صورت سرسام آوری شروع به بالا رفتن کرد. به طوری که خرید خودرو برای عده ای امری محال جلوه میکند. در این وضعیت بازار نابسامان خودرو این امید وجود دارد که واردات خودرو بتواند بخشی از نیازهای وسیع این بازار را تامین کند. همچنین اندیشیدن تدبیری جهت ورود خودروهای ارزان قیمت نیز توسط دولت موضوعی است که لازم است به آن پرداخته شود.


 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان