//
کدخبر: ۳۵۷۱۷۹ //
آناهیتا همتی

تصویری گوگولی از کودکی آناهیتا همتی در کنار پدرش

آناهیتا همتی تصویری گوگولی از کودکیش در سال ۵۵ در اینستاگرامش منتشر کرد.

تصویری گوگولی از کودکی آناهیتا همتی در کنار پدرش
به گزارش فرتاک نیوز،

آناهیتا همتی (متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. آناهیتا همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. 

4a46383a-6a8e-4145-a822-438524035628

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی در تاریخ 1 مردادماه سال 1352 در پایتخت به دنیا آمد. او در رشته‌ تجربی در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل شد و پس از اتمام آن وارد عرصه‌ بازیگری شد. پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است. یک برادر به نام «آرین» دارد که 14 سال از او کوچکتر است.

وی درباره محل زندگی‌اش می‌گوید: "به خاطر کار پدرم مدتی در خرم‌آباد بودیم و مدتی هم در لنگرود زندگی کردیم. بعد از اتمام ماموریت پدرم دوباره به تهران برگشتیم. من تا 13 سالگی خارج از تهران بودم."

ورود به دنیای بازیگری

همتی فعالیت خود را با ثبت نام در کلاس‌های تئاتر در سال 69 آغاز کرد و اولین کار جدی او نمایش "تنبور نوازان" بود. پدر او مهندس است و مادرش کارمند. دیگر فرزند این خانواده آرین است که 13 سال از او کوچک‌تر است. آناهیتا همتی به علت مأموریت‌های پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته ‌است. اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی "افسانه پوپک طلایی" ساخته خسرو شجاعی بوده ‌است که در سال 1357 ساخته شد ولی به دلیل مشکلاتی هیچ‌گاه به نمایش گذاشته نشد.

آناهیتا همتی

وی درباره ورودش به عرصه بازیگری می‌گوید: "بیوگرافی آناهیتا همتیمن علاقه بسیار عجیب و غریبی به بازیگری داشتم و خوشبختانه پدر و مادرم نیز از مشوقان من بودند. سال 72 به اداره تئاتر رفتم و کلاس‌های بازیگری را نزد «استاد هادی مرزبان» گذراندم. اولین کارم هم تئاتر«تنبور نواز» به کارگردانی آقای مرزبان بود. چند کار تئاتر انجام دادم و بعد یک روز رفتم دفتر آقای خواجویی که تست بدهم برای بازی در سریال «دبیرستان خضرا» در تست قبول شدم و به این ترتیب وارد تلویزیون شدم."

آناهیتا همتی بازیگری تواناست که که هیچ‌گاه آن‌طوری که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازی‌های روان و راحت او باعث شده تا همچنان بازیگری توانا و پرکار در تلویزیون باشد. آناهیتا انسانی پرانرژی و شاد است که هیچ‌گاه لبخند از چهره‌اش محو نمی‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان