//
کدخبر: ۳۵۲۵۶۶ //
آناهیتا همتی

آناهیتا همتی و عکسی متفاوت در معبد خودش

تصویر متفاوت آناهیتا همتی !!

آناهیتا همتی و عکسی متفاوت در معبد خودش
به گزارش فرتاک نیوز،

آناهیتا همتی بازیگر جوان و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران است. آناهیتا همتی چند سالی است در این عرصه کمرنگ شده است. آناهیتا همتی در تئاتر فعالیت می کند. آناهیتا همتی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

آناهیتا همتی بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی تصویری را از خود در اینستاگرامش با ژستی جالب رد کنار معبد آناهیتا به اشتراک گذاشت.

آناهیتا همتی

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی (متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران اصالتاً بهشهر) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. آناهیتا همتی دیپلم علوم تجربی دارد و به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته‌ است. همتی در سال ۱۳۷۴ با نمایش «تنبور نوازان» فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی «افسانه پوپک طلائی» ساخته خسرو شجاعی بوده‌ است که در سال ۱۳۷۵ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

همسر آناهیتا همتی :

آناهیتا همتی در حال حاضر فرد ایده آل خود را پیدا نکرده است. وی اکنون ۴۵ سال سن دارد و مجرد است.

خانواده آناهیتا همتی :

آناهیتا همتی در خانواده ای متولد شد که هیچکدام اهل هنر نبودند. پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است. وی فرزند اول خانواده است و تنها یک برادر به نام آرین دارد. برادرش حدود ۱۵ سال از وی کوچکتر است.

سابقه فعالیت آناهیتا همتی :

آناهیتا همتی با توجه به علاقه اش به بازیگری در سن ۲۰ سالگی در کلاس های آموزش بازیگری هادی مرزبان شرکت کرد و فعالیتش را به طور جدی با تئاتری به نام تنبور نواز به کارگردانی آقای مرزبان آغاز کرد. در سال ۱۳۷۳ پس از با خبر شدن از تست بازی سریال دبیرستان خضرا به دفتر اکبر خواجویی رفت و برای نقشی تست داد و قبول شد و برای اولین بار با بازی در سریال دبیرستان خضرایی از قاب تلویزیون دیده شد. پس از بازی در دو سریال دیگر در سال ۱۳۷۶ اولین تجربه سینمایی اش را با بازی در فیلم افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی به دست آورد.

آناهیتا همتی

از سال ۸۳ با نقش آفرینی در سریال طنز خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران در میان مردم مشهور و محبوب شد. تا حدی که دیالوگ های نقشش در سریال نیز در میان مردم شنیده میشد. سریال ترش و شیرین نیز به کارگردانی رضا عطاران از کارهای محبوب ویمی باشد. چند سالی است که خانم همتی مانند قبل در تلویزیون فعالیت نمی کند وی در مصاحبه ای گفت که دیگر مردم سریال نمی بینند و فیلمنامه ها قابل قبول نیستند. اما در تئاتر همچنان فعالیت خود را ادامه داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان