//
کدخبر: ۳۵۵۴۸۹ //
محمد شیری

ماجرای جنجالی سرقت از محمد شیری/ ۵۰ تومان از پولم را پس دادند تا به خانه برگردم!

محمد شیری خواجه باشی سریال جیران و بازیگر محبوب سریال شبهای برره در مورد جزییات سرقت کیف پولش توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

ماجرای جنجالی سرقت از محمد شیری/ ۵۰ تومان از پولم را پس دادند تا به خانه برگردم!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد شیری یکی از بازیگران مطرح تلوزیون ، سینما و تئاتر می باشد. محمد شیری فعالیت های هنری زیادی در کارنامه خود ثبت کرده است. محمد شیری توانست با ایفای نقش در سریال شب های برره به خوبی به شهرت برسد.

محمد شیری

بله، من تجربه خفت شدن هم دارم. ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد. مرا هم شناختند و یکی از آنها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد اما شماره‌هایش برایم مهمند و اگر مردانگی دارید این را نبرید.

چهارصد و خرده‌ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آنها گفت شانس آوردی که دوستت داریم. آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم؛ برگشتند و ۵۰هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم.

محمد شیری

من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده‌ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این وضعیت که همه‌مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می‌توانم

بیوگرافی محمد شیری

محمد شیری متولد سی ام بهمن 1328 در مشهد است. محمد شیری هنرمند و بازیگر ایرانی، فعالیت خود را با بازی در تئاتر تل به کارگردانی مرحوم هادی اسلامی در سال 1349 آغاز کرد. پس ازآن به سینما و تلویزیون پیوست و در مجموعه ها و فیلم های تلویزیونی شرکت کرد. وی با بازی در مجموعه ی تلویزیونی شب های برره به اوج شهرت خود رسید.

ماجرای گلایه بازیگران و محمد شیری از مهران مدیری

مدتی است که در پی منتشر شدن یکی از پیام های سحر ذکریا همه توجهات به سمت اقای مهران مدیری رفته است. سحر ذکریا که در بسیاری از فیلم های مدیری از جمله پاورچین و قهوه تلخ همراه او بوده مدتیست که خبری از او در کار های اقای مدیری نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان